CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 5, 2011

We'll Be Alright ♥

*assalamualaikum*

hari ni hari jumaat. enam haribulan lima tahun dua ribu sebelas. macam yang aku penah bagitau haritu, sepatutnya hari ni ada last meeting untuk krs kat sekolah. aku sebagai salah sorang ahli kuat krs (acece) sepatutnya menghadirkan diri tetapi disebabkan beberapa masalah yang melanda aku pagi tadi dan aku tkmaula stori mori kat sini, so aku pon tk pegi sekolah. dan di sini aku mahu memohon maaf secara terbuka kepada team KRS khususnya DALILOS sebab aku dah promise nak pegi dan jaga check point. sorry la aku tktau kata ada aral nak melintang. jangan hantaq surat amaran kat aku tau tau muehehehe.

so bila keadaan agak down tadi. adik aku tiba tiba buat hingaq nak pi breakfast kat mcd. actually aku malas nak ikot sebab tkdak mood. tapi bila pikiaq balik dok rumah pon tobat boring punya. so besiap lah aku dengan penuh lemah longlai dan lembut gemalai. pakai blouse biasa biasa ja. tkdak mood nak melaram lawa lawa. tapi bila tengok cermin aku simple tera mana pon tetap comel hahahaha. then keluaq. aku ingat nak pi mcd city plaza tapi aboy bawak pi kat star parade. hentam ja asalkan dapat makan. aku bawak duit extra kot kot kempunan kelapaq nak beli benda lain kan tau saja la aku ni haha. tapi kan service kat mcd star parade makin buruk la, sumpah lama gila nak tunggu. kedai mamak lagi cepat dan pantas ibarat touch and go. pi sana nasib la tk jumpak sapa pon, kecuali dua orang asmarian aku perasan sebab they used to be a regular customer kat bapak aku muehehe. segan lah nak tegoq kot kot depa tk kenai aku buat cering saja.

malam bila tktau ada orang offer nak beli chocolate kat aku sebab beliau nak pegi langkawi. tkpe, no thank you. nak pesan kat mattop nanti sebab mattop pon nak pegi langkawi jugak this coming holiday. kan sayang kan? :)

(buat beliau. sebenaqnyee nak chocolate tapi cek malu ahahahak. gile bapak sapa tknak kalau orang offer nak beli chocolate kat langkawi, gosssh)

special to Luqman, Nazrin and Taufik my classmates, welcome back to malaysia. tobat best kan trip to Shanghai tu. jangan lupa saguhati aku, aku nananakkkk

exam pertengahan tahun akan datang dalam masa lebih kurang dua minggu lagi. kerja kursus geografi akan dihantar hari ahad ini. lampiran empat sahajeee yang belum siap tapi bahan dah ada. ek eleh chill dulu. folio kemahiran hidup aku masih lagi blur untuk ukur macam mana. DALILOS tolong ajaq sat? hahaha. sekali lagi kena ingatkan kepala otak aku yang cepat lupa ni bahawasanya exam midyear masok silibus form one sampai form three. wulahmak sempat ke dua minggu nak cover semua? tkpa kot noh we are young we run free hahahaha. sekarang ni aku tengah merindui budak lesung pipit aku sebab kitorang tk meses sebab dia tkde kredit. aku nak share pon tk berkemampuan sebab aku sendiri guna sos cili topup. hahaha tkpa2 we'll see setakat mana beliau mampu bertahan, kalau tk tahan tobat akan topup punya walaupon seringgit. haha

petang ni seperti biasa rutin hari jumaat, aku akan pulang ke kampong bersama abah. minggu depan nak pegi makan makan dekat rumah paklong di sungai petani, dua2 kakak aku tk ikot so maybe aku pon tk ikut lah kot segan sangat aih. kalau anak paklong hat dari sabah tu ada lagi la aku tkmau pi muehehehe malunyeee~ kepada member aku si hidung, tkpa hang muda lagi pi belajaq pandai pandai pahtu cari jodoh kat stadium narh. sure hang dapat hat cun meletop HOT gituu sebab hang pon apa kurangnya sekali orang tengok hidong hang teruih jatuh tesembam. sebaik aku dah tengok lesung pipit sebelum aku tengok hidung hang kalau dak sekali dengan aku tegolek muehehehe.

rasa teruja pasaipa tktau..

4 komen di sini:

Ihsan Arifin said...

ambuih breakfast kat McD tuh ;D

sitisilminaizzan said...

hahaha gatai nak perabeh duit ;)

Ihsan Arifin said...

haha jum join cotest kt my blog :)

sitisilminaizzan said...

layak ka nak join? blog pon tk seberapa hahaha, tkpala insyaAllah :)

Post a Comment