CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 5, 2011

It Was Adorable!

*assalamualaikum*

pejam celik pejam celik, dah hari khamis dah. dan esok cuti yeyeh. tapi macam biasa, keat hwa selalunya hari jumaat ada kokurikulum, pejumpaan persatuan atau unit uniform atau sukan permainan atau apa apa saja. esok insyaAllah aku akan menghadirkan diri untuk meeting KRS sebab ada game, dengan harapan aku hanya ditugaskan untuk jaga check point haha. lagipon esok last meeting, sebab midyear semakin hampir, 18hb ni. mai goshh, senak perut aku bila banyak cikgu yang remind, exam kali ni termasok silibus form one sampai form three. getarannya semakin terasa.

oh yes. kemaren buat ujian lisan dengan cikgu bm. DALILOS dengan penuh nasib malang ditanya pasai novel merdeka merdeka tu. dahlah dia tk baca satu apa pon hahaha so tekedek kedekla kena jawab apa yang patot. turn aku? muahaha syok, cikgu tanya "Dalam banyak banyak aktiviti dalam dunia ni, apa aktiviti yang paling kamu suka?" hahaha aku pon tanpa berpikiaq panjang, membeli belah menjadi pilihan hati. so cikgu tanya banyak lagi la, tk rasa rugi ka, beli ikut kemampuan ka banyak lagi lah, aku pon tepaksalah mereka ayat habeh skema untuk jawab memandangkan ujian lisan kan haha. wallahualam la markah aku kan, aku dah jawab sehabeh baik. hihihi :)

blog DALILOS bila nak ditayangkan balik? err..

malam bila tktau, aku dan dua orang kakak aku tecongok depan laptop sambil buat keja lukeh lukeh subjek kemahiran hidop. tengok movie dari pendrive milik syabil classmate aku huahua. actually syabil tu dah inform kat aku, kalau nak tengok movie tu jangan tengok waktu malam dan sorang sorang. tapi aku pandang remeh je hihi. tegerak hati nak tengok pukoi 10 lebeh sebab petang tu aku busy buat homework. starting cerita tu agak membosankan sebab movie tu hanya dirakam oleh handycam dan jugak CCTV. lebih kurang real story lah tapi tktahu pulak tu real atau tk. aku ingat cerita ni lebih kurang video biasa yang 2-3 minit tu tapi 2 jam jugak la haha.

movie dia pasal orang putih, baru pindah kat rumah baru. tk silap aku first day dorang stay sana, rumah dah jadik tongkang pecah macam kena masok pencuri. habeh besepah, memang tk tinggal satu port pon yang kemas. itu pasal dorang start pasang CCTV tu ha. okay tkpala tkkan nak cerita scene-by-scene kot kan haha. tapi yang interesting pasal movie ni, walaupon diklasifikasikan sebagai cerita hantu, tkdak langsung aksi yang tunjuk kain puteh melayang ke, rambut tejurai jurai ke, merangkak mencangkong ke, even bayang bayang pon tkde tapi tetap movie yang paling menakutkan yang pernah aku tengok sepanjang lima belas tahun + + aku hidop ni. silap besaq lah aku tengok waktu malam, tk boleh tidor derr.

bila pejam mata ja, asyik terbayang antara scene dalam cerita tu yang automatik boleh naikkan bulu roma. even kakak kedua aku yang brutal pon boleh menangis tengok cerita tu sampai tkleh tidor, takut punya pasai. malam tu tiga beradik bila masok toilet, tk tutup pintu sebab takut hahahaha sumpah mengada. eee aku tkmau dah tengok movie hantu lain. seram bak hang hahaha.

movie tu tajok Paranormal Activity 2. kalau ada yang dah tengok baguslah. kalau belum, tengok la. pendapat aku la movie tersebut sangat menakotkan tapi tktaula bagi orang lain kan hehehe.

0 komen di sini:

Post a Comment