CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 14, 2011

Empty, zero, nil, kosong, sifar.

Assalamualaikum.

baru tergerak hati nak update setelah beberapa hari langsung tkdak mood. sign in saja blog tiba tiba rasa bengang nak mampus sebab page pengetua blog sudah hilang dan berbalik kepada page lama the owner. no wonder lah sebab lately ni blog ada problem apa kejadah apa tktau but why must changed the whole thing inside that page? sumpah rasa nak hempuk laptop sampai lunyai, aku dah buat yang baru karang berjela jela, unfortunately dia jadi yang lama balik. what the hell -.- terus tutup blog dan hiburkan hati dengan jadi stalker profile budak budak stai kat facebook. terpesona mata ni tengok their amazing pictures. so bila dah ok, sign in balik dan terus update. tengoklah page tu kalau aku rajin nak buat balik. err bodohnya ---

online facebook tadi ada sorang mamat ni tegur. beliau komen kat one of my pictures. beliau suruh aku offline dan study. seriously, bro, WHAT THE FUCK? mentang mentang kau dapat 8A pmr last year, kau nak tunjuk bagus? setakat sekolah ****, jangan belagak sangat. bukan bagus mana pon. lepastu sibuk sibuk arah aku jangan online lama lama, takot bil eletrik tinggi, suruh aku study. bapoknyaaa perangai. mama aku pon tk bising aku online, yang kalot sangat apa kes? aku tk suka orang sibuk sibuk macam tu. at least kalau cakap elok elok tkpe, ni buat macam aku tk penah study langsong. blah la.

fuh istighfar istighfar.

yesterday pegi rumah paklong sebab ada makan makan. ramai ooo ada family makteh, pak ngah, lang, bob, along, kak intan semua ada. betolak around 3pm, then singgah rumah orang tua tua kat bedong sebab nak tengok Tok Wa (abang kepada arwah Wan Dun, my grandpa). kat sana aku tk berani jalan sorang sorang sebab well you know, orang tua kat sana ada yang pelik pelik. ziarah tok wa lebih kurang sejam kot, then teruskan perjalanan ke rumah paklong. eh helo aku bejalan jauh jauh pon bawak buku tau, aku masih sedar diri yang aku akan menghadapi exam 18hb ni. dan aku bukan bawak buku saja, aku study kat sana heeeee rajin kan kan. lepastu makan laksa maklong buat fuh terangkat, sambil tengok sinetron paling aku benci iaitu NIKITA. benci pon tepaksa tengok dah ramai orang nak layan sinetron tu. malamnya makan nasik dengan ikan bakar together with ayaq asam buatan tangan abah, pedas sampai berasap telinga aku hihi. lepas kenyang, sambung study, around 10pm balik sebab masing masing dah semakin mengantuk dan esok my sister sekolah ;)

harini, ada sedikit kenduri kat rumah. kenduri kesyukuran sebab kakak dapat masok KMK. ramai jugak kawan nenda yang mai tapi tk sampai 30 orang. aku nak ajak member aku jugak tapi nenda tk kasi huahua. but its okay, nanti ada jugak bacaan yaasiin untuk aku PMR, so bolehla kan kan :) penat, awal awal pagi dah kena naik basikal pegi 7E beli roti gardenia. lepastu kemas rumah serba sedikit. besiap siap dan orang pon mula datang memenuhi rumah. baca yaasiin, doa dan macam macam lagi pastu makan. aku makan dadih jagung aunty bedah buat, terasa kenikmatan setiap suapan, memang sedap! actually aku cuma makan dadih susu je, tapi bila dah rasa, alahai comelnya. sweet, aku makan DUA hehehe.

petang ni nak keluar dengan abah, abah nak belanja beli jeans baru muehehehe. syoknyewwww.

oh yes...sebelum cek lupe. aku ada tengok kat facebook, ada sepasang merpati dua sejoli ni. sama cantik sama handsome. yang si cantik aku kenal, yang si handsome err tk kenal hehe. jeles, mereka tersangat manis atau orang putih kata sweet. bila dah tengok mereka tu, suddenly rasa betambah sayang pulak kat beliau hehehe ngada jee. dah 2-3 hari dah tk msg ni sebab masing masing tkdak kredit. aku nak kukuhkan kewangan dulu baru topup. whatever happens.. this coming holiday aku nak shopping baju dan tengok wayang.

boring.

0 komen di sini:

Post a Comment