CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 17, 2011

The adrenaline.

Assalamualaikum.

Tomorrow, May 18 is going to be the first day of the midyear exam. first paper ialah bahasa melayu kertas dua. jika ada yang baik hati dan inginkan pahala, doa doakanlah agar idea aku mencurah curah, fikiran tenang dan kesihatan yang baik masa aku menjawab esok. gentar dan ketakutan tetap ada tapi aku akan buat yang terbaik. hari khamis ada science paper 2 dan geografi. so maybe aku tkkan update sepanjang exam ni kot, kalau ada masa weekend aku update. have to go now. esok nak bangun lebih awal for extra preparation. rilek derr baru midyear bukan PMR. fuhh.

dimulakan dengan Bismillahirrahmanirrahim, disudahi dengan Alhamdulillah.

doakan kami para pelajar Keat Hwa (beragama Islam) agar dilapangkan hati dan fikiran ketika menjawab.

bye! :)

p/s: jangan lupa singgah page big boss, supporters dan officemates yang sudah direnovatekan (page tersebut posisinya betui-betui atas entri ni, kalau kurang jelas). kalau rajin singgahlah kalau rasa menyampah, tk payah singgah haha. tiade paksaan ;)

0 komen di sini:

Post a Comment