CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 20, 2011

Fresh!

*assalamualaikum*

hello everyone. long time no see. hahaha. lama gila bapak tak update blog. nak kata busy sangat tkdaklah pon. cuma tersangatlah malas. by the way, this is the first week aku sekolah setelah demam selama seminggu. aku dok sangka, berapa banyak la kerja sekolah dok tunggu aku. tapi bila pi sekolah, tkdak la banyak tera mana pon. fuh syukur. kalau tk mesti malas gila nak buat. anyway cikgu pon tk ramai yang masok kelas sebab ramai yang busy dengan basket ball lah, bola baling lah, hari anugerah cemerlang lah, etc. so sepanjang tiga hari ni, kelas sangat busy dengan hal masing masing sahajeee. hahaha. best o, boleh begosip sesuka hati sesedap rasa. cuma kadang kadang ja cikgu masok.

ehem ehem nak cerita ni. ada sorang kawan aku tengah angau sekarang. hahaha. untuk menghormati privasi beliau, aku tkkan paparkan nama beliau kat sini. masih lagi single but not available sebab kawan aku tu dah ada orang booked. comel nak mampus awek beliau. al maklumlah orangnya mix blood. neneknya orang korea. sekarang ni budak tu dok kat canada. hualahmak. hang tk layan orang malaysia noh? cayalah, citarasa high class punya. bila dah alhamdulillah nanti, jangan lupa kat aku pulak narh. yalah, dah dapat awek canada yang mix blood. kaya lagi. siapalah aku ==

orait. semoga berbahagialah wahai hidung.

first day kat sekolah. aku disambut dengan penuh ghairah oleh member member atau dalam bahasa orang putihnya, I was greeted with a great passion. hahahaha. DALILOS nampak saja muka aku terus dijeritnya nama aku berkali kali. "silmina..silmina..silmina.." sebijik macam orang angau. syaza pulak mai sekolah terus peluk aku. ohh..terasa diriku sangat dihargai. orang pertama yang aku jumpak masa mai sekolah hari ahad haritu ialah aby. dia renyih saja disebabkan keadaan beliau tak mengizinkan untuk peluk cium aku. DIA ADA ATAS BASIKAL LAH.. hahaha. whatever it is, such a big pleasure boleh jumpak boleh member tersayang selepas seminggu aku demam. memang trauma gila. aku tk penah demam teruk sampai seminggu. sangat bersyukur! oh yes. Alhamdulillah..

oh ya. ada lagi satu. last week iaitu minggu aku demam tu, aku ada sedikit konflik dengan anak Encik Hafiz. =.= okay aku mengaku maybe konflik yang paling teruk kot. sebab, sebelum ni kalau ada apa apa, anak encik hafiz tk pernah marah aku. dan kali ni aku telah berjaya dengan cemerlang buat beliau marah sehingga beberapa hari tak on telefon! mulanya aku agak sentimental jugak. teringat almost twenty four hours. sehari lepas tu aku dah tk heran. kau nak pakai henset, kau nak buang, kau nak diam, kau nak buat apa, lantak. serius aku tak kesah langsung masa tu. ada la jugak sekali tu beliau cuba contact aku guna number member beliau, heh, TAK DILAYAN! tawar hati beb. tapi sekarang alhamdulillah dah ok dah.. :)

yes. haritu ada cikgu mathematics perli aku pasai blog ni. masih ingat dengan nama Puan Maizatul? cikgu berpipi bolat. hahahaha. beliau marah marah dalam kelas haritu sebab pelajar cina dalam kelas berperangai seperti orang terencat akal, beruk kena belacan, monyet kena pisang, kucing nak beranak dan sebagainya. HELO, CIKGU MANA TAK MARAH? sedangkan aku ni yang bukan cikgu pon maha meluat dengan budak cina dalam kelas. tambahlah cikgu yang dok mengajar tu kan. lepas habeh beliau marah apa semua, beliau berkata yang menyebabkan aku terkedu,

"balik satgi silmina tuleh habeh la dalam blog dia tu."

fulahmak. terasa sampai ke tulang hitam beb. nak buat macam mana. blog ialah satu satunya tempat aku boleh cerita SEMUAAAAAAAAAA pasai aku. kalau nak cerita kat orang, belum tentu ada yang mau dengar. aku nak mengutuk, nak marah, nak bersentimental, nak cerita yang happy, hanya blog ja tempat aku cerita.

cerita boring? cerita tak best? apa aku kisah.

0 komen di sini:

Post a Comment