CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 1, 2011

Teenagers :)

*assalamualaikum*

first sekali nak bagitau, dada ini sangat lapang sebab kerja sekolah dah habeh. SYOKNYAAAA. ops silap. SYOKNYEWWWWWW.

tadi masih lagi pakai full-U pi sekolah atas arahan penolong kanan kokurikulum. so mai sekolah pakai baju mahai tu la. bila tengok cermin, ehh okay what, takdak la teruk sangat pun kan. hijau, warna bumi. tak buruk pun :)

lepas rehat, tukar baju kepada half-U. masa rehat ni lah syaza ada masalah krisis yang agak peribadi lah dengan dia punya you-know-who. hehehe.. takkan nak cerita sebijik sebijik kot masalah apa. fuh! dia ada air muka untuk dijaga. so aku sebagai kawan yang bertanggungjawab dan punya nilai moral/sivik yang tinggi, tak boleh la nak dedahkan. okay what-so-ever. kesian jugak la kat minah senget tu, krisis sampai nanges2 dalam kelas. sapa nak pujuk? mestila minah straight yang duduk sebelah dia iaitu aku. haish.. lemah semangat la tengok member nanges. automatik aku akan tangkap leleh jugak.

bukan syaza sorang ja. member aku yang cun melecun tu pun ada krisis jugak. aby pun tangkap leleh tahap syahdu punya. adoi..kesiannya. apa yang boleh aku buat. peluk cium dah bagi. nak pujuk pun bukan kepakaran aku.

ni yang menakutkan aku ni. syaza, aby & DALILOS masing masing dah ada problem dengan sweetheart depa tu. aku? err. adalah jugak tapi belum boleh lawan krisis 3 dara tu. KALAULAH. satu hari nanti aku pulak yang akan menghadapi problem yang taha p besar gajah punya. wulahmakk.. apa aku nak buat? tapi DALILOS ada kata tadi, dengan perangai mattop lagutu, boleh ka ada krisis. err. yalah kan. dia kan ala ala redha ja. blur. ayat yang boleh describe dia, "AKU CENA TAKPA.." alahai. kesiannya.

normal derr. kitorang kan remaja!! (suara ala ala gedik macam..almy nadia. hehehe) moga moga aby tabahlah menghadapi segala dugaan dan cabaran. mesti ada hikmah ni.. jangan risau. kot mana pun, aby ada 4 pahlawan yang sedia melindungi. sedia memberi kasih sayang. sedia menyokong. sedia menyerang. sentiasa bersedia bila bila diperlukan. kami sentiasa ada. jangan risau.

SITI SILMINA 'IZZAN, DALILA ATHIRAH, SYAZA MASTURINA, SITI KHADIJAH,
nak bagitau yang kami sayang sangat adik paling bongsu kami,

NUR ZURIYATY BINTI MAKMUR. :)

*fuhh sedih sedih.

0 komen di sini:

Post a Comment