CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Thursday, March 24, 2011

Redha.

*assalamualaikum*

lalala.. semalam pergi ke tusyen untuk berdating bersama DALILOS, aby, khadijah, syaza dan juga Sir Nalla. oyeah.. abah seperti biasa lambat amek aku. masok kereta, tengok jam 7.58. fulahmak.. nanti aku kena beli jam tangan kat abah ni. mentang la tusyen start pukoi 8. abah dok buat lawak amek aku 2 minit awai. dah terang bersuluh suluh aku lambat, abah dok cakap tepon pulak dengan member dia. ish ish, abah melanggar undang undang jalan raya. dengan tangan sebelah mengawal stereng + gear, abah masih mampu angkat tangan ala ala karam singh walia masa cakap tepon. err..

bila dah sampai, aku terkesima sebentar. BANJIR! INOVASI BANJIR WOI! fuh. macam mana ni? kasot kesayangan nampaknya akan basah. aku sanggup jalan sampai ke simpang di hadapan Cawan Cafe semata mata nak elak banjir tetapi ternyata usaha aku sia sia. dimulakan dengan bismillah aku pun jalan. SUMPAH BENGANG! kaki aku sudah dikotori dengan air bah. ish ish ish.. tk dapat diterima. ayaq sampai buku lali woh.

dalam kelas, aku tk berapa happening seperti biasa. aku tk mampu nak respon dengan cemerlang bila syaza dan DALILOS buat lawak. ada krisis dengan TOP. ish pening pening.. nak tahu? top ialah seorang lelaki yang suka mengamalkan sikap REDHA kepada hampir semua benda. yaa aku tau memang nampak suci sikap macam tu. tapi kadang kadang boleh buat aku pening kepala. aku marah, dia redha. aku sedih, dia redha. aku geram, dia redha. aku merajok dia redha. aku happy lagi bertambah tambah redha dia. kalaulah dia cuba respon bila aku tengah moody. contoh respon yang baik ialah PUJUK. tapi ternyata TOP tidak sebegitu. dia hanya akan OPS, SORRY dan sekali lagi, REDHA. aduhai top..

aku mengaku memang agak tercabar kesabaran aku nak menghadapi keredhaan tinggi yang diberikan oleh top.

tkpala. aku juga terpaksa redha dengan sikap, sifat serta perangai top. terima beliau dengan seadanya. cek dah sayang, tk kisahlah dia buat aku pening pon. macam siti nur atiqah kata,

He's not the best looking, he's not the smartest in the world, he can be a jerk sometimes, but for some reason.. I don't care. I love him. TOP <3

its okaylah top yeee. anda gila, saya pon gila. anda blur, saya pon blur. anda kelolo, saya juga kelolo. haish. orang paling haru yang penah aku jumpak.

0 komen di sini:

Post a Comment