CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 29, 2011

Moderate.

*assalamualaikum*

harini mathematics masok topik baru. dan topik ni aku boleh tahan la paham tapi bila mai time nak jawab soalan. aku jam. aku blur. sapa la yang reka cipta soalan sampai tera tu aku pon tktau. apa motif dia aku pon tktau. nak bagi anak melayu berjaya, buat la soalan senang senang sikit. ni apa pasai nak menyeksa kepala otak orang dengan soalan yang sebegini pening. fuhh -,-

tadi pagi masa nak pi sekolah. HUJAN! memang leceh kalau hujan time macam ni. dahlah lebat. setiap hari pi sekolah abah hanya akan berhenti kat traffic light seberang jalan so aku kena lintas jalan, jalan masok sekolah, naik tangga dan YEAH! sampai kat kelas. boleh tahan jauh dan selalunya aku akan penat & semput. so tadi. aku tk bawak payung sebab malaih. tkkan nak heret payung sampai masok kelas, sangat leceh. so redha lah aku jalan walaupun hujan. nasibla tudung aku agak labuh harini (tudung taun lepaih) bolehla aku cover buku teks yang aku pegang.

sampai kelaih. DALILOS masih tk kelihatan. yeaa selalunya kalau hujan beliau akan lambat ke sekolah. aku tengah merilek kan diri untuk menghilangkan semput. nana dah kalot mintak ketaih maths. haa! kan dah kena marah free dengan aku. tk nampak ka aku tengah penat. dia boleh mintak macam macam. tapi aku bagi jugak..kesian adik aku ni. dahlah kecik..

then ada assembly. seperti biasa aku tk fokus sangat apa benda yang depa cakap kat ataih stage.

BORING.

nothing interesting hari ni. semalam buat pertama kali setelah berhari hari tk contact TOP, aku call dia. hoyeah! dapat dengar suara limited edition, SORA BARU BANGKIT TIDOQ. haa. sukaa cek. hahahaha

p/s: aku dapat number 2 dalam kelas berbekalkan keputusan 5A1B1C1D yang aku dapat. nur nadila natasha dapat number 1 dan aku tk sure sapa number 3. oh Nana, we'll see. aku akan dapat balik number 1 tu nanti, insyaAllah.

0 komen di sini:

Post a Comment