CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 30, 2011

Happy Four Months ♥

*assalamualaikum*

kepada Dalila Athirah dan Faris Yaacob, Nur Zuriyaty dan Khairul Anuar, tahniah kerana mampu bertahan selama 5 dan 6 bulan. moga kekal lah lama lama sikit. anyway buat aby dan KA, aku tkmau masok campoq hal saudari dan saudara, kalau gadoh ka apa jangan mintak pandangan aku, aku bukan tk sayang aby tapi aku betui betui sakit hati bila aku tktau satu apa benda pon tapi tiba tiba aku yang kena. so terserah. masing masing dah besar dan aku rasa aby tk perlukan aku kot bila ada krisis dengan KA beliau. dan buat KA. jaga aby elok elok. tk puaih hati apa benda lagi lepas ni sil tkmau amek tau, THANK YOU VERY MUCH.

tutup kes -------

hoyeah aku mampu bertahan dengan Hasif bin Mohd Hafiz selama 4 bulan. fulahmak. bukan senang woo untuk aku menghadapi karenah paklong aku yang tersangatlah blur ini. ramai orang tertanya tanya termasoklah kakak aku sendiri.

Macam mana boleh sangkot dengan mattop?
Macam mana rupa mattop merajok?
Macam mana mattop pujuk?
Boleh tahan ka dengan perangai beliau yang gila tu?

Hahah. cemana boleh sangkot dengan mattop ha? aku terpesona dengan sense of humour yang beliau ada. dan juga lesung pipit beliau yang membuatkan beliau bertambah tambah tahap kecomelannya. serta sikapnya yang take it easy dan cool, tk mudah baran dan tk cepat melenting. fewit, banyak lagi ooo. yaa beliau tk sempurna. tk sehensem Daniel Radcliffe. tk sejambu Justin Bieber. tk sestai Jesse McCartney. but after all..ada aku kisah? kalau hensem + jambu + stai pon tapi tk gentleman, HAT TUIH. tk mainla lelaki yang suka mengongkong, panaih baran, cemburu buta, etc. bukan MATTOP namanya kalau perangai sebegitu :)

rupa mattop merajok? hahah. tktau tk penah tengok muka mattop bila merajok. dan rasanya macam mattop tk penah merajok kot. hahah yes he's a good boy.

huuyeahh..aku malaih nak merajok berlama lamaan dengan beliau kerana beliau tk berapa pandai memujuk. selalunya beliau akan mengeluarkan lawak lawak yang beliau ada untuk buat aku gelak. kadang kadang aku gelak jugak sebab lawak beliau terlampau lawak tapi kadang kadang aku tk gelak pon disebabkan peratus merajok yang meninggi haha :)

setakat ni alhamdulillah aku boleh tahan dengan perangai beliau yang gila gila tu. dan aku suka beliau berperangai sebegitu. aku bukanla jenis romantik twenty four/seven. dan aku tk suka sepanjang masa asyik romantik..senoi ja..tk syok. tk happening. aku tk dapat bayangkan macam mana kalau beliau tk buat lawak langsong dengan aku. haish.. tahniahla kepada mattop. kakak aku penah tanya dari mana beliau belajaq buat lawak lawak demikian? aku pun tktau. tanya tuan punya badan. hahaha.

Thank you very much for everything that you have done to make me smile. I'll do my best to make you happy.

0 komen di sini:

Post a Comment