CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 28, 2011

God, Here It Comes Again :(

*assalamualaikum*

kemaren kalot buat kerja kursus geografi sampai tk sempat update blog & online pon cuma 15 minit SAHAJEEE. hahah. bila kalot buat, then tergerak hati nak tengok jadual. adui, geografi tkdak pon harini. buat penat aku saja kalot buat benda alah tu.. but at least kerja aku dah ten percent siap. hahah cuma ten percent SAHAJEEE. buat Puan Maizatul yang bekerja sebagai guru Mathematics di 3A1 Sekolah Menengah Jenis Kebangsaan Keat Hwa, saya terang terangan di sini ingin meminta maaf jika ada terkasar bahasa dan terlanjur bicara sepanjang cikgu mengajar di kelas 3A1. dan juga kalau saya ada TERTULIS yang tk berapa nak molek tentang cikgu dalam blog saya ni. sesungguhnya saya manusia biasa yang tk terlepas dari kesilapan. dan sesungguhnya saya seorang yang BUAT BENDA SELALU TK PIKIAQ :) maafkan saya cikgu. cikgu baik kan...

orite back to the original topic. hari ni sekolah sangat menyeksakan. period pain ohh. bencinya. first subject tadi Bahasa Melayu, buat latihan peribahasa. harini tkdak assembly seperti biasa, aku pon tktau pasaipa. okay abaikan. lepas BM, agama. hah! inilah yang aku nanti nantikan. kalau tk dapat jugak paper wallahualam lah. tapi HOYEAH! aku dapat 95 out of 100. haa ni yang nak sengeh selebar dunia ni. tk sangka. dalam kalot aku menjawab, banyak yang betui. tapi aku bukan the highest. tu yang geram. nadila natasha dapat 96. ohh my. haa masa nilah aku start sakit perot. tk terucap sakit macamana. sampai tertidor aku. yus dok buat prihatin.. tanya macam2. blah la..

then, English. perot masih meragam. tapi tk berapa nak terok sangat. masa ni tk buat apa cuma bincag pasai article yang teacher suruh hafal. okay bla bla bla ------ teacher ketahuilah bahawa aku sangat malas untuk menghafal segala benda alah ni -,-

lepas english, free time. pendidikan moral. aku, DALILOS dan syaza dok kat library buat perbincangan terutup tentang seseorang yang akan aku nyahkan suatu hari nanti. MUAHAHAHAHA!! (gelak setan) tkdak aih.. saja memanfaatkan peluang berangan apa yang patot. kalau aku ada kuasa otomen, aku nak bunuh sapa dulu? mestilah bunuh orang.. whatsoever.

masa rehat aku masih mampu makan nasik ayam Pakcik Munet. farid terhegeh----

selepas rehat, Mr Chin masok awai dalam kelas seperti biasa untuk subjek Science. bincang jawapan untuk revision Exretion. dia tanya, aku boleh jawab. hoyeah.. yeyeh aku boleh jawab. nasiblah science cuma satu masa kalau dak dah confirm aku tidoq. sumpah mengantok gila tadi. sebelum waktu maths, bergosip sebentar bersama DALILOS dan syaza. dan masa maths, cikgu teguq aku. "Silmina. rajinnya tulis blog.." aku cuak. cikgu kata cikgu search nama dia kat google then terkeluaq lah blog aku yang cun nak mampuih ni. automatik muka aku berubah. WHAT?? aku dah tuleh apa pasai cikgu? buruk ka baik? MATI AKU. PMR TK LULUIH. tambah pulak cikgu marah pasai belajaq tk berkat kalau cikgu dah benci pelajar. aku tk senang duduk. bayangkanlah betapa bodohnya aku. dengan sakit perotnya. aku betui2 tk selesa. Puan Maizatul yang bolat pipinya...maafkan saya :) <------ senyum seikhlas hati. comey ooo...

p/s: irfan! hang pon buat cikgu marah. buku hilang! aku tktau...

masa sejarah. aku dah tk tahan. ayaq mata macam nak keluaq tapi aku tahan. senggugut semakin menggila. terus amek borang dengan syaza, mintak tandatangan Penolong Kanan, talipon abah dan BALIK! sekarang ni alhamdulillah perot aku dah much better setelah tidoq selama beberapa jam lepaih balik sekolah tadi. so inilah result untuk Ujian Mac 2011 aku -->

Bahasa Melayu - 83
Bahasa Inggeris - 79
Science - 84
Mathematics - 44
Sejarah - 80
Agama Islam - 95
Geografi - 58
Kemahiran Hidup - 68

Conclusion : Aku dapat 5A1B1C1D. hahahah terok gila. kena berusaha lagi ni. bukan berniat nak menayang result cuma sebagai motivasi agar aku mempertingkatkan result aku yang buruk ni. :)

0 komen di sini:

Post a Comment