CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 12, 2011

Kegelian -,-

*assalamualaikum*

tiba tiba hari ni dapat hidayah nak update blog 2 kali sehari. selalunya sekali sehari pun bukan main seksa. hahahah. actually tkdak apa sangat pon nak cerita, sebab kebosanan yang teramat sangat itu pasal terhegeh hegeh nak update.

tadi keluaq dengan abah pegi giant. beli barang makanan untuk pegi terengganu esok malam. aku tk beli apa benda pon. bab makanan aku pecaya one hundred percent kat abah. dia dah tau selera anak anak dia..hehehe. lepastu terjumpak lah ada sorang abang promoter ni fulahmak jambunya memang membuatkan aku terkesima sebentar. tapi perangai adik adik aku membuatkan aku teramat ya cering dengan mamat tu. tepekik telolong macam orang tk penah mai giant. lari sana sini sampai nak tetungging. dahla buat perangai monyet lagutu depan mamat tu. fuhh. paling menebalkan muka bila salah sorang adik aku jerit nama aku kuat kuat. ya tuhan rasa nak balik ja masa tu. dia sengih saja. adui. adik aku memang tktau malu -,-

aku ada lah sorang sepupu lelaki ni. namanya dot dot dot. dia anak kepada dot dot dot. asalnya memang tk rapat langsung dengan dia sebab dia duduk jauh nun di sungai petani. kalau jumpak pun just renyih tk cakap apa. segan, dia dah besar aku pun besar. tapi kat fb bukan main dia. sembang macam rapat sangat. aku pun layanlah, dah dia anak saudara abah tkkan nak buat bodoh saja, sepupu tuuuuuuu tkkan dengan sepupu sendiri nak menyombong. okay fine. mulanya macam biasa merapu merapu. lepastu dia suruh cari awek. adoi la mamat ni, member aku kebanyakannya dah berpunya, kalau yang single pon dah tk berminat nak bercintun. last last bila tk dapat member aku, dia nak rembat aku pulak. HAT TUIH. sumpah geli. tk penah tepikiaq dalam kepala otak, sepupu sendiri nak mengayat aku.

satu lagi, DIALAH ORANG PALING TUA PENAH MENGORAT AKU. hahahaha.

kalaulah aku cerita ni kat abah, dijamin one hundred percent abah akan tergelak guling golek jatuh gedebuk. nasib baik aku segan dengan bapak dia. eeeeee meremang bulu tengkuk bila teringat kat dia. yucker gelinyaaaa -,-

nak kata dia buruk, tkdak lah sangat. tapi tktau nak katalah memang tk tipu, AKU GELI SEGELI GELINYAAAAA. tolonglah ***** oi aku dah tk sanggop menanggung geli. hahahaha. bila dia mai mood romeo aku jadi blank tktau nak respon apa. so aku komen HAHAHAHAA tapi masalahnya HAHAHA aku pun dia dah salah paham. "gelak tandanya setuju..." kepala lutut dia. tk penah aku tau yang dia perangai laguni. sumpah malu kalau ada family gathering. nasiblah dia tk ikut pegi terengganu, kalau dak, adooooi wallahualam.

oh..dia ada hati kat aku rupanya (BURUK GILA AYAT). tkpala.. redha ja nah. aku ada mattop dah.. paling tinggi di carta hati. hehehe..

0 komen di sini:

Post a Comment