CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 14, 2011

kepenatan dan kemalasan.

hai saya teramat penat dan teramat malas nak buat apa apa pun.

happy birthday kepada sesapa yang birthday dia hari ni. firdaus & yan, happy birthday. sepuluh hari lagi turn dia pulak. and another five days my turn. heehee sabaq sabaq~

tadi ada first meeting KRS untuk tahun 2011. maaf KRS, tahun ni maybe aku tak aka aktif sangat. al maklumlah budak PMR. hehe aku ikut jejak langkah senior senior yang bekas form 3 nuh, selalu tak mai. so aku tak kisah kalau dapat surat warning yang berwarna kuning comel lote tu. lagipun penat la kan tiap tiap weekend ada perjumpaan. :)

ada game pagi tadi. err aku agak kemalasan nak main game yang melibatkan ayaq, tepung dan kopi disebabkan tak bawak tudung lebih dan aku sedaq diri yang tudung aku pakai tadi bukan tudung aku. so kalau dah pinjam tu aku kena buat cara pinjam la. kena tepung ataupun kopi dan rosak, perh melayang ja duit aku kena ganti lain. hehehe.

tadi makan aiskrim sedap oo!

nampak sangat aku dah kehabisan idea dalam kepala otak nak tuleh apa ni. any suggestion?

saya jeles tak habeh lagi. kepada si dia, confirm paham punya. kalau tak paham buat buat paham. dan kalau tak reti nak buat paham tanya la. hehe :) malas nak buat terok kat sini. sat gi ada yang mengutuk kata aku mengada ngada. so better for me to shut up dan solve benda ni between me and him.

ahad ni nak pi tengok khurafat. sape nak join? hee, bajet sendiri okay. wee dapat tengok movie hant kat panggung wayang setelah lama tak menjerit melalak kat dalam cinema. hehe special to my mama, make sure plan kita hari ahad ni jadi tau tau. macam best jee khurafat. weee haaa ~ :)

ada sorang hamba Allah ni sedang kejelesan sebab awek dia amek gambaq dengan seorang kaum Adam yang tak dikenali. okay memang patut dia jeles itu pun kalau awek dia amek gambaq berdua-duaan. yang aku tak pahamnya, setelah diexplain dan sudah terang lagi bersuluh yang dalam gambaq tu aku ada sekali menempek, dia tetap HOT dan BENGANG. wee, maaflah. lepas ni rasa berat hati pulak nak ajak awek kamu amek gambar beramai ramai. agak agak kalau dalam gambar tu ada 99 perempuan dan 1 lelaki, kamu tetap jeles kot?

agak agak kat mana aku nak sambut birthday ni? alor setar mall, macam tadak port yang happening nak sambut birthday. uno cafe kecik sangat. kfc terlalu biasa dan boring. georgetown pulak harap mahai saja sikit pun tak sedap. city plaza memang out of list. ergh tak mau aku. harapkan pak hainan saja. pastu pusing keliling. apa kes? star parade, err, taktaulah, maybe boleh dipertimbangkan tapi dah dapat rasa yang AKU TAK TAU NAK BUAT APA KAT SANA NANTI. jubli, hmm, masalah transportation, dan masalah taktau punca nak buat apa. takkan lepak saja. tu bukan celebrate tapi membuang masa. haha.

nampak sangat aku dah boring tahap keyla vavy ni. okay nak pi edit gambaq. byee :)

0 komen di sini:

Post a Comment