CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 18, 2011

I'm Really Sorry.

niat aku hanya nak berterus terang. cuma nak dia paham. cuma nak meluahkan rasa hati. tapi rasanya apa yang aku luahkan tu agak berlebihan dan over. tapi memang tadak niat nak buat dia rasa macam ni. sungguh, tak terlintas langsung nak sedihkan dia.

weeeee~

tak sangka sampai jadi macam ni. aku dah tak ketahuan punca dah ni. dari hati yang tulus ikhlas, I'm so sorry.

takdak apa yang dapat melegakan aku sekarang selain kemaafan dia. even Hotlink dah bagi kredit rm3 free kat aku pun, dapat caller ringtone free pun, aku still loi. poddah Hotlink, tak payahla pujuk orang dengan bagi benda macam tu. aku bukan materialistik la!

untuk dia. I'm sorry. semoga cepat sembuh. mintak maaf tulus dari hati. bukan setakat di mulut.

I love you. :'(

0 komen di sini:

Post a Comment