CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 16, 2011

No Money, No Lepak.

salam 1 Malaysia.

first of all nak ucap Happy Belated Birthday kepada Duli Yang Maha Mulia Sultan Kedah yang dah berumur 83 tahun. sudah tua tapi masih lagi gagah perkasa. kalau tak percaya tengok saja pipinya. aku yang penah tengok secara live and personal & face to face ni, rasa macam nak cubit ja pipi tu. comel! hahaha. by the way Tun Dr. Mahathir lagi tua dari Sultan Kedah kan. hmm. apa apa saja.

actually kelmarin dulu & kelmarin kakak kakak aku hang out dengan kawan depa. pi tengok wayang, khurafat. kat city plaza. *ehh, apa barang.* hahaha. first time aku tengok iklan khurafat tu, aku dah set dalam kepala otak, "whatever happens, movie ni memang wajib tengok." cerita ni keluaq berapa hari bulan taktau. memandangkan birthday aku 29 januari dan jatuh pada hari Sabtu, so peluang agak cerahlah untuk keluaq.

tapi masalahnya 29januari nanti still ada ka cerita khurafat tu? rasa macam takdak dah. okay no hal. boleh keluaq this coming saturday. tapi ada 3 masalah yang menjadi halangan untuk aku keluaq ni. first, duit. yeah! aku mengaku aku tak dak la teruk sangat keringnya tapi boleh tahan keringlah juga. okay abaikan. masalah duit tak berapa nak besaq sebab bank begerak aku kan ada. cuma kena guna taktik pujuk rayu, muka sekupang & perangai budak budak aku so dapatla duit, insyaAllah hehe. second, masalah transportation. mana ada bus lalu kat alor setar mall! *apa barang cinema kat city plaza?* jalan kaki? nauzubillah hi minzalik! jauh nak mampus. kalau kakak aku dapat motor by this week, okaylah. lesen L pun hentam jelah. apa ku kisah. asalkan misi tercapai. third, masalah kokurikulum! kalau dibuatnya ada perjumpaan KRS ataupun netball hari sabtu, tak ka naya. hee, serabut!

yeah! seperti yang telah aku pahatkan dalam kepala otak aku yang tersayang ni.

WHATEVER HAPPENS, KHURAFAT MEMANG WAJIB TENGOK!

sangat jeles bila dengaq kakak kakak aku cerita betapa bestnya cerita tu. dah lama tak tengok movie hantu dalam cinema ni. weee~ teringin gila.

p/s; happy birthday Siti Syahildahani 'Izzan. lepas ni tak boleh minum susu dalam botol dah. hehe. darjah satu dah. kalau ada duit lebih nanti ijan beli hadiah yeah. *seperti biasa aku menaburkan janji manis yang belum tau tertunai atau tidak..* alah setakat beli aiskrim sebatang, sengap la dia. I Love You, Dada!

0 komen di sini:

Post a Comment