CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 5, 2010

thanks :)

wah setelah berpinar pinar bijik mata mencari layout baru, akhirnya ini jugak yang menjadi pilihan hati. hehehe :)

firstly nak kata thanks kepada member member yang cakap congratulations ka apa apa saja untuk aku yang already taken ni. syoknya bila ramai yang happy bila aku pilih dia. terutamanya kepada member member yang paling toek sekali iaitu Dalila Athirah, Siti Khadijah, Nur Zuriyaty, Nur Sarah Afifah, Syaza Masturina, Syafiq Herman dan ramai lagi laa, yang memberi restu dengan sepenuh hati. HAHAHA.

special dedicated to my super mama Hanializa binti Abdullah, you are the most wonderful mama in the world :) tak ada mama yang lagi best dari my mama. hehehe. haritu actually segan jugak nak habaq sebab..hehehe taktaula sebab apa. tapi setelah dipreparekan kekuatan mental dan fizikal, aku gagahkan hati dan kepala otak aku ni habaq jugak. OH YEAH! mama tak marah. kot la mama nak marah sebab ijan tak amek your lovely son tuu. hehehe :)

the most important thing, ialah thanks to HMH. hehehe malu ahh. sebelum ni tak tepikiaq pun nak ehem ehem sebab kita 2 kan kaki merapu. tak pernahnya nak ada bab tackle ka jiwang ka apa. tetiba boleh jadi pulok. heheh. setelah hampir 5 bulan aku single. hampir 5 bulan aku bebas. hampir 5 bulan aku rangka scandal sampai 10 kilometer panjangnya. hampir 5 bulan aku BANGGA MENGATAKAN AKU SOLO. dan akhirnya ada jugak manusia bergelar kaum Adam yang berjaya buat semua benda tu berakhir. sekarang, aku GEMBIRA MENGATAKAN AKU SAYANG DIA :)

harapnya kali ni menjadi lah. pasangan bahagia Syaza Masturina binti Shamsuri dan Muhammad Azizi bin Bakar menjadi contoh dan teladan yang paling dekat untuk kekal lama. yalah depaa kan dah setahun lebih dah. amek contoh takat depa dahla. melebih ar kalau nak amek pasangan yang sudah 'sah' tu. hehehe.

kepada sesiapa yang tak suka tuu. takpalah. bukan semua orang suka dan bukan semua orang tak suka. so aku anggap benda ni tadak apa sangat pun, normal saja. memang betui umur macam aku ni tak layak lagi tapi dah aku nak. :)

apa apa pun. thanks untuk semua. maaf kalau ada nama yang aku lupa sebut. hehehe.

0 komen di sini:

Post a Comment