CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 6, 2010

ohh Blog!

semalam cuba cuba nak upgrade kan sikit blog ni. takmau letak teddy dah. saja nak letak gambaq len pulok. hehehe.tetiba tak jadi. harem sungguh. orang nak dia 750 pixels wide, dia pi bagi size 150, 205 & 960. mana cun! geram gila semalam. aku sanggup tidoq pukoi satu lebeh semata mata nak upgrade kan blog aku balek. huh! ingat perngorbanan aku ni. hehehe

so bila kepala otak dah blank. bila aku dah tahap bengang. bila aku dah ketap gigi. bila aku dah rasa nak HEMPUK saja laptop ni atas lantai biaq bekecai, lebih baik aku mintak tolong sesapa yang masih wujud tengah malam semalam. huh! sarah dah jadi heroin aku. dialah tempat aku mengadu domba pasai blog aku yang sudah agak mereng nii. dia pun bersetuju nak bantu aku yang sudah kebengangan ni. dialah edit, dialah upload. aku sanggup kasi password aku. ohh sarah! ILOVEYOUSOMUCH. hehehe. mr.syafiq, jangan jeles yaah. saya tak rampas sarah aih. hehehe.

then dengan berat hatinya aku pun log out blog yang sangat kosong dan tak berseri sebab tadak gambaq aku yang cun melecun ni. hehehe. aku berharap sangat kat sarah si minah texting tuu. dengan harapan dia mampu mengembalikan seri blog aku seperti waktu dolu dolu. hehehe. so tadi dengan tidak sabarnya aku login facebook dan check inbox. sarah kata apa taktau aku dah lupa. heee. aku dengan gementar dan penuh DUP DAP DUP DAP login pulak blog. tet tet tet...tekan bawah. fuuuh! terpampang empat gambaaq aku!

lawa, sarah. thank you banyak banyak. walaupun gambar tu dah terlebih column, takpa. at least hang buat better pada aku. hehehe. tapi lagi lawa kan kalau empat gambaq aku tu lain2 posing? nah! sudah terang lagi bersuluh aku tak besyukur. hehehe. nasib la dah dapat member piaww macam aku nii.

tadi kat kedai jumpa amzar aiman. mula dia tak nampak muka aku lagi. boleh dia panggei aku KAKAK! fuh. berdesing telinga aku ni. awat la aku jumpa dia? kotla nak jumpa nabil kaa. aimi faiz kaa. dahla lama gilaa tak jumpak depa. mamat mangkuk hayun tu jugak yang tayang muka depan aku ni. huu, redhaa ja.

okeh sarah, good luck untuk tampal tampal lagu maher zain & datuk m daud kilau kat blog hang. hahaha. sempoi hang, siap boh lagu mamat kilau nuh.

0 komen di sini:

Post a Comment