CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 8, 2010

Tak Keruan!

ingat nak tidoq sat sebab aku memang penat gila. tapi sebelum tidoq aku plan nak online facebook sat saja. check notifications, approve kalau ada friend requests (memang ada pun, hehehe) dan check inbox. tapi bila dah keluar news feed. ada status junior aku, alani sorfina kalau tak salah, dia tuleh RESULT DAH SAMPAI.. DAMN TERUK.. ohh tidak! kalau result budak form 1 dah sampai, adakah itu bermakna result form 2 pun dah sampai?

ohh ya! nak pegi tengok post box. tunggu sat!

alah, yang ada surat TM yang tertera nama HAMIDAH BINTI MUSA. takda pun result? ntah ntah result aku terlampau teruk sampai cikgu tanak kasi ibu bapak tengok? adoi...mati la cemni!

haaaa! baru aku ingat. aku bagi kat cikgu alamat rumah mama. yaa...betul betul. fuh semangat. buat tekejut berok aku saja. aku nak suruh mama balik rumah petang ni jugak. nak result! macam mana agaknya keputusan exam aku? kalau teruk, cemana aku nak tunjuk kat nenda? silap silap aku tak boleh online sampai habeh PMR. ohh itulah perkara yang paaling mengerikan. tak pun, HANDPHONE dirampas! noo~ handphone dah bagaikan boipren kedua~ hehehehe.

fuh, sekarang ni aku ketaq hanya Tuhan yang mengetahui. serious memang sejuk habeh tangan kaki semua. aku tanya pyna pasai result, dia tak respon. sekarang ni dalam proses nak tanya qama. budak2 junior semua pakat dok tension result teruk. adoi! tu junior. ni yang form 2 cemana hoi. mana pi budak form 2 keat hwa? sorang pun tak wujud ni! KHADIJAH! call aku laa. DALILOS! awat tak online? ABY! aku tunggu hang text aku. semua dah serba tak kena dah ni. wulamak.. inilah penangan result. setakat dulu tunggu result UPSR pun dah meleleh ayaq mata.. hahahah cemana la PMR nanti. aku taktau la...

yang penting result aku sekarang ni! waaaaa! MAMA! NAK BALIK! NAK RESULT!

0 komen di sini:

Post a Comment