CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 7, 2010

congratulation seventeens!

huh, hari ni merupakan tarikh keramat. 8 Disember 2010! kebanyakan pelajar yang amek SPM tahun ni dah habeh. dan ada jugak yang belum habeh lagi. macam kakak aku, dia sekolah SAINA. habeh SPM hari ni. mesti dah yabeda bedu kat sekolah tu. kejap laagi nak kena pegi amek kakak aku yang paling toek lak kat asrama dia. pastu petang ni abah nak beli tiket ke Langkawi kat kakak. ohh! meluatnya. aku nak pi jugakk.

hujung minggu ni, mama suruh mintak cuti kat abah. mama nak bawak pegi KL. wuu..malasnyaa. aku dalam dilema sekarang ni. hehehe. nak kerja! nak kerja! nak kerja! tapi jalan jalan pun aku nak jugak. kalau aku tak pi, memang cari nahas dengan nenda & mama la jawabnya. tapi kalau aku pi, duit kurang. hehhe. sejak bila yang aku jadi mata duitan ni.. rasa macam nak pi. sure kakak marah aku punya! hahaaha. dia kan nak kerja. tapi kalau aku pi & dia tak pi, tak aci ar! nanti duit dia lebih pada aku! tu yang tak syok. tetiba aku rinduuu pulak kat muhammad isyraq hafeez. adooi..

tadi kat kedai abg sham balek awai. dalam pukul sepuluh suku kot. katanya ada kerja. aceh! dating dengan AWEK FROM LANGKAWI la tu. hehehe. sembang kemas kata single.. (maacam aku jugakla, haahaha). sebaik la hari ni orang tak ramai. dan tadak sangaat customer yang menyakitkan hati & menyerabutkan kepala otak. so bila abg sham dah tadak, sapa lagi yang kena basuh SEMUA pinggan kalau bukan aku. PERIUK pun aku. SINK pun aku yang kena clearkan balik kalau ada sisa makanan. memang geli geleman yang teramat, rasa nak muntah pun ada tapi aku kontrol macho jaa sebab ada mat ceplos kat sebelah. hahahaha. tapi syok sebab dapat main ayaq. hehe.

huuu rindu diaa. aku tadak kedit dan dia pun tadak kedit. bila dah takleh nak texting, aku pun tak amek peduli sangat dengan handphone aku tu. biaq ja tadak battery. bukan ada nak msg ngan sesapa, kedit pun kong. semalam usaha perabeh jugak. hehehe.

kepada Muhammad Syafiq bin Herman dan Nur Sarah Afifah binti Tajul Annuar, terima kasih kerana telah bersusah payah customize-kan blog saya ni. sayang tak terucap, terima kasih tak terkata :)

bila result nak sampai ni?

0 komen di sini:

Post a Comment