CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 24, 2010

Only He Knows How Tired I Am Right Now.

two days. yesterday and today. such a tiring day. feel like want to sleep, sleep, sleep and sleep. =='

last night memang tragis! kena marah dengan sangat teruk tanpa diketahui sebab da punca secara jelas. just because I was texting almost 24 hours, terus kena BOM. tak paham sat. aku tak pernah kacau orang. message alert tone pun aku silent-kan ;) what-so-ever. merajuk tak guna. apatah lagi nak bengang. nobody cares in the house.

today, just as usual. my daily routine. kerja. customer hari ni agak extraordinary juga. hahaha. pakcik semboq brought his son hari ni. anaknya yang dikatakan sangat hensom. anak yang dibangga banggakan. *well dah anak sendiri, mestila bangga. anyway aku tengok anak dia takdak la super duper handsome. biasa. not enought to make me interested ;)

then, tadi balik kampung. macam biasa rutin setiap minggu. makan makan kat sana. bergurau senda dengan paksu yang memang lawoknya setaraf nabil raja lawak. hahaha. on the way balek nampak accident. quite scary. remuk teruk. aku dengan tudung sudah terbang bediri tepi kereta, trying to figure out apa yang dah jadi. pegi dekat? nauzubillah aku tak berani. bila abah dah kembali, abah cakap, "tadak sapa mati. hindu mabuk belah 2 bijik kereta. dia teyak dalam kereta takmau turun." automatically aku pun tepikiaq. tobat cuak gila kan. dahla mabuk. agak stupido juga tapi biaq lah kat dia.

now dah sampai rumah dan tersangat lah mengantuk. Merry Christmas kepada yang beragama Kristian. kat keat hwa rasanya ada kristian so tak salah aku wish kan walaupun rasanya tadak rakyat kristian yang akan baca blog aku. hahaha. apa apa saja.

going to signout blog & facebook. then, texting for a few minutes dan terus buuum.

good night dearest readers :)

0 komen di sini:

Post a Comment