CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 14, 2010

Loi Sahaja.

hari ni ialah hari yang paling membosankan. dahla pagi tadi sesenang hati sesedap rasa abah hantaq mesej kat kakak aku, "ABAH TAK MAI AMEK PAGI NI." itu bermakna aku tak pegi keja hari ni. ohh! duit tak dapat. keboringan melanda dan semakin bertambah dari saat ke saat dan minit ke minit. aku memang tadak arah tujuan. tadak pendirian yang tetap. sat aku jalan pi dapuq. sat pi depan. huhh! otak blank! baru aku sedaq yang aku memang taleyh dok rumah lama2! serabut kepala!

satu lagi yang menyerabutkan kepala otak aku ni & menambah plus kan keboringan aku ialah tak bermsg-an dengan si dia. adoi! dia tadak kedit pulak. merana gila. selalu kalau taktau nak buat apa aku msg dia jaa. dah bosan mengadap novel. juling bijik mata aku ni. silap silap kalau aku baca non stop novel boleh khatam 2 kali. ohh sungguhla menyedihkan.

nasib baik abah call katanya nak bawak keluaq makan lepas Maghrib. aku dengan senang hatinya dan terujanya menerima ajakan abah dengan berbesar tapak tangan (ayat apakah?). dengan serba ungunya aku keluaq. mula mula singgah kedai kat depan SENTOSA PLAZA beli buah berangan 600gram. hahaha. pastu pegi makan kat kedai apa taktau, makan ayam tandoori, roti nan sekali ngan buah berangan tu aku melantak. first time rasa buah tu, agak sedaplah juga. sampai berangan angan aku.

then tak pi mana dah terus balik. adoi. aku akan kembali ke dunia yang penuh dengan kebosanan dan kerimasan. aku balun novel sampai 9-10 bab. haa puas! pastu taktau nak buat apa layan Ayoub 'bodoh' tu sat. ceta cam pa g. awat Iqram belakon lagutu, tak stai langsung. memandangkan astro kat rumah aku wat perangai gila meroyan tepaksalah aku mengadap TV3 yang entah apa2 tu. huh. rindu gila kat HBO. 

paastu satu msg dari nombor yang tak dikenali masuk. ohh. dia hantaq rupanya. takdan nak balaih teruih TRET TET TET dia call. aku jawab ja. walaupun aku tataw dia pakai number sapa. dengan suara LOI nya aku pun jawab. lah ingatkan dia rupanya AREP BUSUK. cam pa g dia tu. dok marah2 aku. law aku jegil sikit haa baru tau nak celapak gedebuk gedebak. huhh. dasar AREP BUSUK YANG TAK WANGI! hahaha.

u! i boring dah tahap mampoih dah ni. cpat kit! law i pi serang rumah tok u baru u taw ketaq. takat mattop ampang. celah gigi i saja...hahaha

0 komen di sini:

Post a Comment