CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 15, 2010

Alah!

saya penyimpan mohor mohor diraja yang berketurunan tak original dengan ini dukacitanya mengumumkan bahawa Siti Silmina 'Izzan binti Mohd Pauzi tidak jadi keluaq ke Alor Setar Mall pada hari sabtu ini untuk menghilangkan ketagihan shopping beliau. ini kerana tidak ada seorang manusia yang bergelar kaum Hawa yang dapat menemani beliau, dan beliau berasa amatlah kecewaa. 


argh! target utama aku ialah Dalila Athirah binti N. Hashim atau lebih dikenali sebagai dalilos busuk. dak aih muhong ja. dalilos. fullstop. setelah beberapa SAAT menunggu, dia pun respon mengatakan dia taleyh teman aku sebab tadak duit. pakkob kesayangan dia yang masam tu pulak ada nun jaoh di Kuala Lumpur. adoih! harapan untuk keluaq makin gelap memandangkan target utama dah taleyh keluaq bersama berfoya-foya.


target kedua. Nur Zuriyaty binti Makmur. dengan penuh sopan santun dan ayunya aku ajak dia keluaq. yalah kan teman aku ni rasanya dapat pahala kut. sebab menghalang aku berdua duaan dengan si dia so sepatutnya sesapa yang menjadi target aku ni patut rasa berbangga. hahaha. ha! berbalik kepada minah aby ni. adoih! ada kat shah alam la pulak. takpa. aku redha. nanti hang balek jangan dok cakap kite kite ngan aku nah. geli bulu telinga ngat aih. hahahaha.


target ketiga. Muhammad Syafiq bin Herman. walaupun aku tau dia bukanlah seorang yang bergelar kaum Hawa. aku sedaq tuu. tapi nak buat lagumana lagi. peluang makin nipis. harapan tak tebai dah. balun pi la kaum Adam pun, heran apa. tup tap dia kata nak pi Cameron Highland pulak. aku macam nak kata kat dia, "TOKSAH PI LA CAMERON TU BUKAN LARI PI MANA, DOK KAT SITU JUGAK, LAIN KALI SAJA." tapi akan nampak sangat desperate aku nak keluaq bila aku kata lagutu so aku cuma jawab dengan pnuh pasrah, "takpala."


aku punya last target. Nur Sarah Afifah binti Tajul Annuar. aku harap dia boleh pi sebab aku tak penah lagi keluaq berpoya ngan minah ni. dia kata kat aku, "HANG JANGAN DOK EXCITED SANGAT AKU TAKTAU BOLEH PI KA DAK AKU PERANG DINGIN DENGAN MAK AKU." fuh. tersentap sat pala otak aku. ayat dia hat jangan excited sangat serta merta wat aku betui2 redha. nampaknya memang nasib aku kena tangguhkan 1st date aku yang tak berapa nak date ni. heheh. trima ja la. nasib badan. 


so dengan segala usaha aku yang tak menampakkan hasil yang memuaskan. hasil yang excellent. yang brilliant. aku tepaksa la sematkan dalam kepala otak aku ni KELUAQ LAIN KALI. ohh! betapa payahnya. tak sabaq nak jumpak dia. tak sabaq nak shopping. 


sekarang ni dalam proses plan dengan aby nak keluaq next week. dia kata nak ajak sekali kerol busuk dia tu. hah! takpa. aku ok saja. jangan hang tinggai aku sudah. dah ar suruh aku belanja. mentang duit cekang. hahaha duit kerol lagi cekang nuh! ni yang buat aku nak jadikan kerol sebagai mangsa ni. apa apa pun HMH tetap sasaran utama. hoyeah!

0 komen di sini:

Post a Comment