CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Thursday, December 30, 2010

Happy Birthday Nur Zuriyaty Makmur ;)

hello readers.
hello owls.
hello flowers.
hello siti silmina 'izzan.

long time no see~ 

fuh agak macam 2-3 hari jugak aku tak update blog & login facebook. saja kemalasan. keboringan. okay nak cerita pasal hang out kelmarin dan banyak lagi *tu pun kalau aku rajen sebab sekarang tengah kelaparan nak mampus*


balek kerja kemaren terus serbu toilet. memang tak rehat santai rilek apa benda dah. mandi dan bersiap siap. kakak aku pun ikut sekali ==' aku lambat! aby call aku taktaulah dah berapa kali. aceh mentangla kawan dah dapat call percuma. hehehe. DALILOS kata semua dah sampaai kecuali aku. fuh sampai kat Pak Hainan muka aku cuak gila. dahla ramai. aku sorang saja yang lambat. sampai Arep Kemaq babai aku pun aku buat taktau-bodoh-donno-derk saja. sampaila dia kata "Siti sombong!" baru la aku sengih babai kat dia balek. Hampa gas tadak gas punya arep.

makan makan kat sana. peh fish and chip dia kampung gila. tak sedap langsung. dahla keras lepiaq macam papan kayu ja aku tengok. sampai pelanting pelanting benda tu punya keras aku nak potong. fed up gila makan benda alah tu ==' at last kerol yang tolong potong jadi small the pieces. haa baru aku makan. ish terharu sungguh. yang mat pocoyo, tugas dia hanya tengok & gelak. malu gila tapi aku redha saja. apa kes nak control ayu. mampoih pi ar  aku makan pelanting, fish dia tak sedap asal perut kenyang. tu mission utama.


habeh makan pegi Popular. yang si DALILOS awai awai dah balek. apa kes minah ni aku pun taktau. dahla aku baru sampai, juboq pun takdan nak hangat tetiba dah nak balek. tak puaih aku jumpak dia. hurhh ==' redha saja. yang si kerang dok wat sombong ngan aku bleyh. blah ar kerang. takmau kawan hang.


pi Popular aku bedal sampai 2 novel. puaih hati gila. hahaha. mula amek satu ja. sampai kat counter nak bayaq aku kata kat amoi nuh, "Miss, tunggu tunggu, I nak ambik satu lagi novel." amoi tu wat muka cuak + tepinga pinga tapi dia angguk ja. hahaha. aku pun running running pi amek novel lagi satu. okeh! harganya berbaloi-baloi. sampai nak mengalir ayaq mata tengok harga yang meletup kebabom cemtu.


then singgah kedai street zero. misi utama hanya nak window shopping. aceh window la sangat. sekali masuk teruih jadi door. dah bekenan kat satu baju ni. aby pulak terus memberi kata-kata semangat. "beli beli beli!" aku pun "ok ok ok!" teruih baju tu aku amek dan bayaq. aku keluaq kedai tu dengan muka puaih & sengih sampai dahi. tugas mat pocoyo kali ni ialah ikut ke mana aku pergi. kadang dia pi tengok tshirt sorang sorang. bila aku tanya dia kata takmau. ok aku terima. lain kali jangan tolak rezeki datang BERGOLEK GOLEK narh. haha.


and then turun bawah. sebab aku kata nak pegi Mcd beli Mc Flurry tercinta. bila dah turun, aku tergoda pulak nak tengok novel lagi sebab semua dah sedia maklum kat bawah tu ada bookfair. belambak lambak buku. segala jenis ada. dari untuk tua tua meregon sampaila kanak kanak milo play more learn more + ribena. hehe. aku carik la novel Ain Maisarah kot kot ada yang baru. maksud aku yang aku tak baca lagi. sebab dah lama tak baca novel Ain Maisarah ni. cari buku Projek Fesyen dia tak jumpak. yang dapat cuma Impiana. alah belasah ja. aku dah tergoda. daripada misi nak beli aiskrim terus bertukar ke balun novel. 3 bijik sekali aku tibai. haa ni baru la melepaskan nafsu & bukan setakat lepas gian. hahaha.


lepastu cari ear phone kakak aku. menyeleweng dan menyelewang ke dua buah kedai. tadak pun. ok takpa. pastu naik pegi kat food court sebab masing masing dah tak larat jalan. kerol dah selamat pulang. takpa! awek kerol nuh, sil jaga elok elok macam anak sendiri. hehe. lepaking sat kat food court tetiba mat pocoyo kena balek dah. al maklumlah dia pun tumpang orang. taleyh ar nak wat pala balek lewat. jadi macam aku senang. transportation tercinta, BUS AWAM. balek pukoi berapa pun takpa. tapi dah aku buat Perjanjian Napoleon dengan nenda aku kena ada kat rumah sebelum 6 petang. tepaksa la aku sedaq diri sikit.


jumpa Am sat, then balek. aku, kakak aku, aby & syaza balek naik bus. syaza turun kat SMKTSR then jalan lenggang kangkung pi rumah dalila. aby turun kat rumah aku. layan cinta & anugerah, harry potter pastu aby balek. tetinggai spek mata dia. hahaha aby loqlaq! aku pun saja gatai merela nak try. fuh! naik biul kepala otak aku. gila banyak power spek mata aby. spontan aku gelak. aby..aby.. apa kes la mata hang hah?


apa apa pun. syok keluaq kemaren. dapat tengok muka Pakkob secara live and personal. hehehe. merokok rupanya itu budak..tapi muka dia macam budak2. hehe. jumpak Arep Aqmar yang dah lama gila babis tak jumpak. scandal-yang-tak-jadi. hehe. jumpak matpit yang aku tak kenai langsung tu & fudhail yang juga aku tak kenai. lagi sapa lagi hah? haa. jiejie yang-suka-terajang aku. mat pocoyo yang-nasib-baik-tak-poyo. haha. the rest nya aku tak kenai langsung. sekian.





0 komen di sini:

Post a Comment