CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 17, 2010

Haiyo, Bengang Sama Ini Mamat!

hah!
ini ialah kejadian yang bertarikh 17 Disember 2010.
iaitu kelmarin.
sedang aku sibuk terunduk tunduk susun barang kat kedai abah tercinta, tetiba paha bergetar. ohh! jangan salah sangka. handphone vibrate lah.
hahahaha.
hehehe sengih aku sorang sorang. ni mesi HMH nak wish good morning kat aku. dalam kepala otak dah reka ayat nak wish good morning kat dia balek padahal aku tak bukak lagi pun mesej yang masuk tu.
bila dah bukak.
terteralah nama seorang mamat.
F****.
ohh. dia ka.
ini ialah perbualan aku dengan mamat tu.

*A - aku                  *F - dia

F : Assalamualaikum. Sil. Ingat tak hari ni hari apa?
A : Birthday mama i. Awat?
F : Lagi sorang.
A : Sapa? U ka? Kalau u, happy birthday. kalau bukan u abaikan jee.
F : Sampai hati u tak ingat. Anyway wish kat ur mom happy birthday.
A : Ya.
F : Asal block i dari fb?
A : Oh pasal fb. Ntah i tak ingat. I ter kot.
F : Takde ter dalam block fb. Tanak kawan i cakap jela.
A : I hate liars :)
F : Suke hati panggil i liars. Asal pulak?

Then aku tak balas.
Sendiri pahamlah, bodoh!
dahla kaki kencing. harap sekolah agama saja 9 taun
*tu pun taktau betui ka dak.
lepastu dia dok kata, fine kalau nak putuskan ukhwah. bukan dose i kan?
pala hotak kau!
habeh yang menipu tu PAHALA BESAR la?
hahaha.
lawak gila.
aku tak reply jugak. mood dah semakin tak baik dengan mesej mesej haprak mamat ni.
aku semakin bengang.
makin banyak mesej yang masuk. adoi budak ni memang tak reti bahasa.


F : Adoih susah cakap ngan orang yang tak reti appreciate persahabatan ni. So taun depan i da nak spm. ade pape yg tak puas hati lagi? bagitau sekarang.
A : pape je.

lepastu dia dok mintak maaf la and so on.
huh. aku tak reply pun. lebih baik aku buat kerja aku. cepat siap cepat makan :)
dari layan orang yang tak berfaedah macam dia. buang masa, buang tenaga, rugi kredit.
pergi main jauh-jauh, budak!
tadak tempat untuk kau kat sini :)

0 komen di sini:

Post a Comment