CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 22, 2010

mengantuk.

well readers, helo :) sekarang aku dalam keadaan yang tersangatlah mengantuk. tapi gagahkan mata tebeliak untuk masukkan entri baru. walaupun entri entri aku sebelum ni cuma 0 KOMEN MENEMPEK tapi takpaa, aku nak jadikan benda ni satu rutin untuk aku. hehehe. haa! sebelum terlupa. Siti Sarah 'Izzan, Hazarul, Siti Amina, Haikal Afif, Yasin Ahmad, Hazim, Muhammad Khairul Hazwan, Aliff Iqbal, AfifAdam Jamil, Nor Salam Rosli, Awin Zulkifli, Nadia Malek, Hani, Siti Athirah Aniya, Nur Jannah, Annea, Husna Peng, Mina Zainal dan semua SEVENTEENS 2010, selamat menghadapi peperiksaan SPM. kepada nama nama yang aku tak tules di sini, ampun ku pohon. ramai sangat calon spm :)

haa! hari ni aku tak pegi keja. hehehe. mengantuk ahh pagi tadi..penat cek. adik kompem bengang punya. alah. buat cemana. dah aku tak larat. apa susah..tak pegi, tadak gaji. bukan kena marah puun.

lepas bangun tadi, aku dah buat macam macam untuk mengelakkan mengantuk. makan, tengok tv. time tengok tv tu yang lentok habes. sambil peluk mr & mrs teddy, belunjur atas sofa, peeh mata dah mula layu dan kuyu. dan akhirnya....BOOOM! mata aku pun tepejam. dan kepala aku pun terlentok...dan....lena.....dan...layan...

pukul berapa aku bangun, aku pun taktau. layan novel. online facebook. tengok blog. menyanyi. tengok tv..hahaha tetiba hari ni boleh pulak aku mengadap tv3, dongeng putri malu. adoi! takleh blah. syok gak.. bukan pa. bila dah timbul rasa meluat kat pelakon indon tu rasa cam bebas nak kutuk. tu yang syok. ceta ntah papa...asal nampak laki ja jatuh pengsan sebab malu ngat. takdak pekdah langsung..

pastu TOT TET TOT TET. abah tepon. lepas maghrib nak pegi makan. aku on ja.. main sarung baju apa yang ada. tibai ja tudung mana yang jumpak. aceceh tadak aih. aku besiap lawa lawa la. kot la satgi jumpak Farid Kamil kaa? ada can aku nak belakon cam Lisa Surihani, kompem mamat tu cayaq punya. hhahaha.

okeh! tadak menatang pa yang syok jadi rini..pi tesco tadi nah cam baro gi. ada makcik mana taktau dok karoke lagu dangdut, aku masuk jamban pun dok dengaq sora sumbang dia. stai ar tu? law aku ngorat tadi sah makcik tu sengeh punya..tu mesti teringin nak masok kamilah bintang. tapi lebih had umoq. sian makcik..

dah dah. dari aku wat dosa kering kat sini. bek aku tidoq. lagi syok...nyam nyam. bantal, selimut, katil, mr & mrs teddy, I'M COMING. saya akan berlabuh sebentar lagi.

good nigt everyone...

good luck to all seventeens..semoga Allah menerangkan hati semua calon calon SPM pada tahun ini dan semoga Allah mempermudahkan soalan..

kepada calon PMR batch 2011. get ready perjuangan taon depan. sama sama kita pulun. sama sama kita tehegeh hegeh. semoga Allah melancarkan usaha dan perjuangan kita.

Amin ya Rabbal Alamin..

*kata takmau panjang...tapi panjang jugak. Adios! assalamualaikum. :)

1 komen di sini:

Muhamad Afiff Aiman said...

teringin jadi macam awek i, lisa surihanikah? tak pa,... i bole jadi u punye peminat fanatik bak kate omputeh, numba one fans... mau? sekang ni pun i jadi numba one commenters... huahahahaha

Post a Comment