CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 10, 2010

keTENSIONan melanda.

sat sat nak buat introduction : AAAAAARRRRRGGGGHHHHHH !!!!!!! haa ok. habeh dah intro. gila aku meluat nak mampoih! awat jadi laguni? semalam aku memang aman, tak diganggu sesiapa. kawan kawan aku memang semua pakat memahami, sorang pun tak text aku! aku bahagia. dapat baca sejarah dengan aman, tanpa diganggu TROT TET TROT TET bunyi handphone. tapi awat aku baca tak masuk kepala otak? selalunya kalau bab sejarah saja aku memang syok! huh! semua pakat pulun aku ingat! tapi kali ni. adoi... menakutkan...

semalam tidoq awai! tak sanggup nak teruskan baca sebab banyak yang tak masuk otak. aku dah mula gabra. panik! aku tidoq jaa. ingat nak dengaq lagu maher zain dulu, supaya otak aku ni rilek sikit. ahh! segala maher zain, anuar zain, ziana zain, aku tak peduli. aku TENSION! teddy...uhuk uhuk..sedihnya...

haa! mathematics kelmarin. waaah! lagi sedih. satu kelas pakat buat muka macam berak tak lepas! soalan memang tahap KAW KAW punya. ewah mentanglah boleh guna kalat, MRS.SHORT SPEKY tu bagi soalan yang tahap berasap kepala otak kepala lutut kepala paip dan segala kepala. eeeh cikgu ni, kalau boleh aku nak tenyeh tenyeh sambal belacan kat mata & mulut dia. kalau maths aku gagal, AKU SAMAN KAU!

agama islam, hehehe. sonang ajo ejang... sonang semedang. adalah hamba hamba Allah yang buat muka innocent mintak jawapan kat aku. haa! aku cuma tayang muka sengih ja kat depa. TAKKAN JAWAB MUNYE....

got to go now! dah lewat nak pi sekolah. haa! hari ni exam sejarah dan bahasa melayu 1. waa wii wuuu wee woo...

ada good news! sepupu kesayangan aku dapat 5A dalam UPSR! congratulations to my beloved cousin, irdina hany bt jumali. SK seksyen 27 shah alam, memang KAW!

tata semue. nak pegi meluk meluk teddy pastu pi sekolah. TEDDY BUCUK! tungguuuuu...

0 komen di sini:

Post a Comment