CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 9, 2010

pasrah..

kelmarin, paper geografi & science 1. geografi susah! sebab banyak peta! aku cukup meluat tengok peta peta ni. tapi science..hehehe. kira boleh tarik nafas lega la kot. insyaAllah aku boleh.

hari ni, agama islam & mathematics 1. waah! maths tuu.. takpa takpa. kena yakin walaupun aku agak takut. yakin boleh! mesti boleh! agama tu, insyaAllah la. setakat ni aku takpenah lagi dapat B. kira alhamdulillah la tuu. harap harap dapat A jugak kali ni. doakan yah! ;D

aku takleh buat entri baru setiap hari. sebab aku busy dengan exam. handphone pun aku tak layan sangat. hahahaha! bangga bangga! lepas exam nak tengok wayang...yeyeh. moga lulus dengan cemerlang! moga dapat kekalkan nama aku sebagai top one dalam kelas tahun ni! insyaAllah. :)

buat kawan kawan yang tengah exam jugak sekarang ni, jawab elok elok yeah. jangan main hantam keromo jah. result ni hantar ke rumah wei. malu mak bapak tengok...

got to go now. nasik sedang menanti. DALILOS anak pak hashim, sat nak bersin HAAAAASHIM, syaza anak pak shamsuri, ewah muka aku beseri seri, khadijah anak pak kipli, aku nak makan ikan keli, aby anak pak makmur, jom sapa nak main lumpur?

last but not least. leman anak pak lebai, GOOD BYE :)

0 komen di sini:

Post a Comment