CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 12, 2010

bertarung !

hari ni, 12november2010, jumaat. hari yang tak berapa nak best untuk aku. sebab? aku boring, aku tak lalu makan, aku takda mood, dan yang paling utama sekali aku SAKIT PERUT! ohh tidak. sakit perut ni tetap setia datang kat aku tiap tiap bulan. sakit gilaaa. dan disebabkan sakit perut itulaaa aku tak lalu makan, aku boring dan aku tadak mood. baca novel yang selama ni jadi kegemaran aku selama ni pun aku dah meluat. apatah lagi nak study. 

pagi tadi aku tak start sakit lagi. start tengah hari tadi laa. adoi..memang tak boleh nak describe sakit cemana. duduk tak boleh, berdiri tak boleh, tidur pun tak boleh. sampai tetunduk tunduk aku dibuatnya. nak tegak nanti perut tegang, lagi sakit. cacing kepanasan laa aku. nenda suruh aku makin nasik pastu telan panadol, huh tobat aku tak makan! satu kepantangan bagi aku, aku tasuka ubat! ubat tak sedap! kalau rasa macam cupcake mesti tiap2 hari aku dah makan..

last sekali, aku dah memang taktau nak buat apa. nasib tak mengalir air mata je (ewaaah, macam drama, hahahaha). destinasi aku, sofa panjang dan aku baring mengiring sambil peluk my beloved mr.teddy :) agak lama jugak aku tekebil kebil tahan sakit. huh..tak dapat digambarkan keadaan aku time tuu. rasa nak tekeluar semua isi perut ni. kaki aku pun dah start sejuk. naak bangun amek selimut, tak larat. tapi takpaa, kipas tak bukak. 

at last.. aku pun terlena. bahagia bila lena tuu... dah tak rasa segala sakit kee, sejuk ke apa benda kee. syioknyaa. bangun, ohh memang unbelieveable! aku dah tak sakit perut :) yaah. selepas penat aku bertarungg, kejap bangun duduk baring begolek semuaa, akhirnya sakit perut aku ni pun dah CHOW. huui. first day aku memang cemni. 

tanyalah semua perempuan...sapa suka sakit perut? nobody does. 

*buat syaza mocca. kesian. sampai pucat hang yeh. aku harap hang dah okeeh dan kembali pulun :D

0 komen di sini:

Post a Comment