CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 14, 2010

hoyeah!

akhirnyaa. setelah banyak entri entri aku sebelum ni hanya tentang EXAM, lepas ni aku tak payah cerita daah! hari ni jugak merupakan hari terakhir sesi persekolahan bagi tahun 2010. seperti kata *cik bulat kitaa, selamat tinggal sesi petang :) tahun depan, aku dah tingkatan tiga, sekolah pagi. huiyo! aku dah tingkatan tigaa duh. tapi aku tak rasa perangai aku macam budak tingkatan tigaa. hahahaha :D

tadi, pegi sekolah memang membosankan. aku pegi pun sebab buku teks! kalau bukan sebab buku teks, memang aku tak pegi sudaah. awalnya melepak di Pavilion. huuu. duduk sampai sakit bontot! dapat majalah sekolah... seperti biasa, semua dah sedia maklum yang majalah sekolah dimonopoli oleh bahasa cina dan MUKA CINA. hahahaha. aku pun carilah bahagian kelas aku. usya sat muka sendiri. alaah. awat buat hitam putih? kecomelan tak nampak betui betui la. bosan....

lepas tu pegi bilik guru. amek hasil kutipan duit kelas. yummm...coklat! cikgu J memang tau citarasa aku. hahaha! memandangkan aku dan khadijah sajaa yang bayar duit sampai habes, so kami pun masing masing amek satu peket besar KIT KAT! huui. sedapnyaa. kat budak2 cina kami kasi ikut berapa yang diorang bayar. siapa yang bayar seringgit tu, hahahaha tak dapat yeaah. kecuali la yang kami kesian tuu, dapat la lolipop sebatangg. hehehe. sapa suroh tak bayar? Lim Wei De dahla bayar seringgit, dok mintak buleh. Yeoh Eng Siang pulakk dalam banyak2 kami bagi dia cuma amek lolipop. adoi! aku tak paham mamat sorang ni. tak habis2 dengan lolipop dia. ingat comel kot?

pastu cikgu *kambing yang paling menggerunkan tu bagi taklimat. ada 5 orang pelajar cina selamba badak pegi keluar sekolah makan kat cafe. stai habes arr tu? kan dah malu. hahahaha! ayat dia yang takleh aku lupa sekali "kerana nila setitik rosak susu sebelanga". hahahaha! cikgu *kambing pun pandai gak noh. nak jadi karam singh walia laa tu?

pastu pegi salin baju kat surau. selesai, bersihkan surau. yang budak danial tu kalot laaa nanak tepon aku, bluetooth lagu. kalau lagu setakat 4-5 kerat takpaa gak. ni dak! dia balon sampai semua lagu! ish. sampai tesekat sekat. aku pun tepaksa la cancel. hahaha! kesian ang norh. haa! tadi first time aku wat (nampak ngat aku pemalaih. hahaha). aku naik meja bersihkan kipas! haa. bab tu takpaa. yang taleyh tahan tu bab panjat meja. bergetar lutut duh. kaki nak begerak seinci pun aku takot! tak pasai kot meja tu nak usik aku kaa, pi begerak2 sikit, free ja jatoh tetungging kat situ. cikgu *z pulak kata "bagus bagus kamu bersihkan surau, dapat pahala, bagus... nanti belajar rajin rajin." hahaha apa lagi aku ngan syaza dok wat muka ayu nan sopan la sambil tetunduk tunduk. "ya cikguu..." :D hahaha

bab lepas rehat ni yang paling tak syok. apek2 ngan mamat2 boleh saja syok main basketball & bola sepak. kami yang perempuan nan comel ni? kena lenguhkan punggung duduk kat dewan. cikgu pasang movie. huh! movie tak bejenis. memandangkan ceta tu tak syok, aku, khadijah, syaza, aby nga DALILOS pun buatla picnic. mengunyah apa yang ada. bluetooth lagu. nyanyi. begelak ketawa. begosip pasai boyfriend masing2 (kecuali aku ngan khadijah) dan juga mengutuk orang. hahahaha. yang tak tahannya walaupun sorang pun tak layan ceta tu. tetiba khadijah boleh teyak bila tengok part last yang sedeyh tuu! lawak gilaa. meleleh ayaq mata.

haa! masa yang ditunggu dah tiba. 6.45! balik..yeyeh. balik...yeyeh. sebelum balik, peluk dulu! mula mula buat big hug semua 5 orang. pastu big hug dengan syaza & aby. I will miss you! sayaaaanggg semua.

*2011..I'm coming.
*PMR..dup dap dup dap.
*29January2011..hehehehe

3 komen di sini:

topz said...

xlma dh nk besaq huhu~

sitisilminaizzan said...

tudialaa, besaq dah aku. hahahh

topz said...

xtaw la ton depan hahahhaahahah merana menanti mu di hujung waktu hahahahhaha

Post a Comment