CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Sunday, November 14, 2010

bosan.

haa! hari ni baru sehari start cuti sekolah. sekarang baru pukul 12.39 tengah hari. aku dah blank! taktau nak buat apa! kalau tak, sekarang mesti tengah terhegeh hegeh pakai tudung nak pegi sekolah. pastu abah pun mai, PIN PIN! masuk keta. pakai kasut. sembang bla bla bla dengan abah. gadoh ngan aton dalam keta. sampai sekolah. amek duit. turun. sengih kat pakcik guard sekolah. duduk kat pavilion. begosip dengan sahabat-sahabat tercinta. adooi! takkan rindu keat hwa kot?

so sekarang ni, aku memang taktau nak buat apa. mengadap facebook, adoih bosan. online time macam ni, tak mengancam. nak texting, kredit pun tadak. kalau habaq kat abah kedit tadak ni, aku tau dia nak kata apa, "cehh. harap henpon mahai tapi kedit kosong. pedia?" hahahaha dok tau dah dialog diaa. hmm. apa lagi aku nak buat ni?

wahai otak. bukalah..bukalah... bebaskan idea gila gilamu agar hilang kebosanan ni. tak sangka bosan sangat sampai boleh tension aku.

daah! aku tataw dah nak tuleh pa. baik aku layan HBO sat. ka MTV ataupun E. boleh gak jamu mata tengok mat saleh hensom.

bye..


0 komen di sini:

Post a Comment