CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 16, 2010

cancel.

huargh! reunion dibatalkan. kenapa? masalah paling besar yang menhalang reunion ni ialah masalah duit. hari ni dah 16 november 2010 dan duit yang sampai kaat aku tak sampai rm300. adoi. pening kepala aku buat reunion ni. kalaulah semua pakat pajat sama sekolah, takpaa jugak. ni semua berteraboq manahala sekolah pun taktau. dan disebabkan sekolah ni jugakla timbul konflik antara aku, khadijah ngan sekolah ****************. huh! tidak kusangka.

aku dah memang taktau nak buat apa. kecut perut bila pikiaq. dengan duit tak cukup, ada hati nak buat reunion kat hotel holiday villa, hotel 4 bintang kat alor star ni. hah! lawak pun ada. kepada sesiapa yang dah bayaq tuh, aku ikhtiarkan agar boleh bagi balik duit secepat mungkin. dan untuk students keat hwa pulak, jangan risau. aku akan bagi balik :) syahmi pulak, aku bagi duit dia time kenduri dia nanti laah. haa! senang kerja aku. apa apa pun aku mintak maaf sebab cancel. aku tak mintak jadi macam ni.


malam ni, heheee sepupu kesayangan aku balek. muhammad isyraq hafeez! rinduuu sangat nak kiss pipi, peluk, dukung, main. adoooi! tersangatlah rindu. rindu gelak dia, senyum dia, nanges dia. hahahaha aku dah angau habeh dah ni. isyraq jangan besaq tau, stay baby macam ni. baru comel. baru best main. hehehehe :D


agak agak, nak pi KL tak nanti? rasa macam malas.. tapi taktau ahh. dah lama tak jenguk MPH kat sana. awat tak bukak MPH kat alor setar? kan syok. huu, tiap2 hari aku pi. hahahaha walaupun novel kat rumah ni pun aku baca tak habes lagi.


hmm. cuti ni nak buat apa? tadi aku baru dapat surat dari tusyen inovasi utara. ada tusyen intensif untuk PMR 2011. aku nak pi. satu subjek rm30. tapi taktau lagi nak amek subjek apa. lagipun, cuti ni aku dah plan nak keja dengan abah. duit dah tak banyak! lepas da[at duit, setengah aku nak simpan, lagi setengah aku nak shopping. dah target nak beli apa. hahahaha well you know me :D


ok. aku nak malas malaskan diri tengok tv & baca novel. got to go now. 


*selamat hari raya aidil adha buat semua umat Islam :D jaga diri...

2 komen di sini:

topz said...

to la dok hoyeah2 lg hahahahahha

sitisilminaizzan said...

ha'ah la kan, hahaha lepas ni aku tak boleh nak hoyeah2 lagi dah, hahahaha

Post a Comment