CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 19, 2011

Kick Buttowski~

Assalamualaikum.

Good morning. Selamat pagi. memandangkan hari ni hari jumaat dan pagi pulak, aku mengambil kesempatan nak update blog sebelum aku mula study. aku ada singgah blog demi blog sebelum sign in blog sendiri, ada yang kata dah habeh midyear exam. muehehehe syoknyee rase kan. aku pon rasa macam tk sabar je nak habeh exam dan cuti selama 2 minggu bersamaan 14 hari. nikmat nye cuti empat belas hari, hanya kita yang mengetahui kan kan haha. semalam pegi tesco dengan mama, kakak, adik & hilda. ingat nak hambek le gambar serba sedikit tapi memandangkan ramai orang kat sana dan aku berperasaan agak seh-gan, so tk jadik le. mah-luu aihh~

I'm watching Kick Buttowski sekarang and he's eating cupcakes and cupcakes. weeehaa! gojes lah kau kick.

semalam aku bajet je kecoh kat semua orang nak tidoq lewat. kononnya nak menikmati malam yang sudah larut sebab esoknya cuti. tapi lepas tengok Mantera Anjasmoro--eja si ratu bulu mata tu, aku dah tesengguk sengguk. mata ni ala ala malu tapi mahu nak terbukak. tapi aku tahan, dengar lagu melalak macam orang gila dan sebagainya. bolehla tahan sekejap sampai 11.30, aku mula terkatup terpejam tercelik. sms pon aku balas acah acah je. beberapa kali jugak talipon berbunyik di-call sebab tk balas meses, aku sedar, aku dengar bunyik tu. tapi dalam keadaan aku mamai tu, tahu apa aku cakap sorang sorang? "Eh ni incoming call ke aku yang call? tk payahlah jawab, bior je lah, kang kredit aku habes." eh aku kalau mamai memang bodohs kan hahaha. dah tahu talipon bunyik sah le incoming call. lepastu boleh pulak risau kredit aku habes. mintak mintak le kalau aku kawen nanti tk mamai macam tu. malu baiii~

eh semalam kan masa dok tidor tidor tu, aku mimpi tau. nilah akibatnya tidor tk basuh kaki tk bace doa haha. aku pegi 1 penjara ni. sape ntah yang ngek paksa aku masok dalam penjara tu. but it's not like penjara yang real ni, dalam tu macam ada mayat hidup dok tegapai gapai tangan sambil buat bunyik menyeramkan, ala macam mumia dalam movie The Mummy tu. mampos kalau aku jalan lepastu salah satu tangan tu rembat kepala aku macam mana? so aku pon tk jalan. tetiba ada sorang budak ni tepelanting kat depan aku. mulanya ingat alahai kesiannye meh akak tolong. tapi tengok YUCK budak tu tkde dua dua kaki, luka masih bedarah darah nampak daging pulak, boleh budak tu buat muka bajet comel tesengih depan aku. "HEI HANTU JAHAT NYAH KAU DARI SINI!" terus aku lari keluar penjara bodohs tu dan cuba cari orang yang boleh tolong ghaibkan penjara tu haha. (perlu diingatkan ini hanya mimpi)

apa jenis mimpi aku pon tk tahu. tapi aku dah banyak kali mimpi tu. adakah ini petanda bahawa aku seorang yang jahat dan tk cukup pahala di dunia ini? emm..nauzubillah.

disebabkan mimpi tu, aku bangun pukul 5.53am heheh. tapi tidor balik la sebab aku cuti jepun. bangun sebab tekejut berok je. tapi kan kenapa aku asyik rasa macam penjara tu ada dalam salah satu ceruk Pekan Rabu? hihi ngek saje. mungkin sebab aku terlalu tepengaruh dengan berita kat metro pasal penjara bomoh hitam Mona Fendy yang berhantu tu kot. cik puan tu kene gantung dengan suami & pembantu dia, of course lah berhantu beb tambah pulak ade ilmu hitam begunung gunung. hat-doii manusia manusia.

2 komen di sini:

Ihsan Arifin said...

"pekan rabu" haha

ZULAIKHA ZAHARI said...

Hai. belog lama kita dh tak boleh bukak. yang nie ha. thisisminejustjuju.blogspot.com. now ada belog baru. hahah. rindu kawan kawan blogger . glad to see you again blogger:)

Post a Comment