CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 7, 2011

I Adore These Blogs!

*assalamualaikum*

di pagi Jumaat yang indah lagi permai. aku terasa rasa nak update blog awal awal sebab petang nanti nak balik kampung (rutin hari Jumaat seperti biasa). bila dah balik kampung, mesti tk sempat nak update punya. dalam otak tengah terpikir pikir.. agaknya apa benda lagi yang aku nak cerita ya? tiba tiba.. hoyeah! rasanya macam rajin pulak nak menayang sekaligus promosikan blog blog yang aku bukak tiap tiap hari sebelum sign in blog aku sendiri. blog yang sangat simple but nice! followers nya ada yang beribu, beratus dan ada yang aku tktau sebab tk ditayangkan. but after all, these blogs memang terbaiklah. congratulations diucapkan kepada tuan punya blog tersebut.


  • Fatin Liyana
  • http://honeykoyuki.blogspot.com/
  • followers beliau ialah seramai 19,715 (disemak sekitar jam 11 pagi, hari ini)
  • Facebook : Fatin Liyana Asri / I <3 fatin liyana's [honeykoyuki.blogspot.com]

  • Maria Elena is Greek Helen
  • http://peliks.blogspot.com/
  • followers beliau tidak dapat dikenal pasti. blog beliau ibarat medan untuk mempamerkan shawl yang sangatlah lawa :)
  • Facebook : Maria Elena is Greek Helen (athletes)




yes, mungkin ada lagi blog blog yang hebat semedang. lagi cun meletop HOT gitu. whatever it is, aku cuma pamerkan blog yang aku bukak setiap hari setakat ni. hahaha tapi aku punya followers? setakat ni baru 64 orang. tu pon syukur alhamdulillah, aku baru start berjinak jinak dengan dunia blog ni hujung tahun lepas. insyaAllah aku akan kekalkan blog ni sampai bila bila. tkkan tukar URL. kalau rajin silalah singgah blog blog kat atas. dahla semua lawa lawanye, comel comelnye, hensem hensemnye.

last but not least.

JANGAN LUPE FOLLOW SAYE JUGAK. TERIME KASIH ♥

Thanks for reading.

1 komen di sini:

Farhan Azman said...

eh ! mcm kenal plak Farhan Azman tuh ! haha. thnx !

Post a Comment