CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 19, 2011

Gila Meroyan.

*assalamualaikum*

akhirnya ada juga kerajinan nak update blog. hehehe. jumaat takdak apa yang terjadi so taktau nak tuleh apa kat blog so tak update la kan. :)

seperti yang sudah dirancang, hari ni nak keluaq dengan Dalila Athirah Hasif Hafiz Syafiq Herman Faris Pak Kob Nur Zuriyaty & Khairul Anuar. yeyeh. tadi pagi seawal jam berapa taktau aku pun dah tak ingat nenda tercinta gerak aku. dengan hati yang sangat berat aku pun tinggalkan bantal dan selimut kesayangan. tapi aku gagahkan juga bila teringat aby nak mai rumah pukoi 8 PAGI. ulang sekali lagi 8 PAGI okay.

mandi manda.. mengadap lah aku depan tv. setelah hampir sejam tunggu. aku pun text aby. dia kata dok makan sat dia keluaq. okay takpa. layanla MTV & E sat. tengok kimora. mike posner. far east movement. pixie lott dan macam macam lagi. sampailah suatu saatnya pukoi 9.30 pagi aby text aku dia kata keluaq dah. dia suruh aku tunggu kat luaq. sekali lagi dengan berat hati aku tinggalkan tv tu. demi aby..

melalak la aku atas buaian menyanyi lagu taylor swift. serious best. kalau aku tau macam ni best dok kat luaq pagi pagi mesti setiap hujung minggu aku bangun awai. dahla matahari pun redup ja. angin fulahmak. macam nak tidoq pulak. okay abaikan ----------- setengah jam aku tunggu kat luaq. aku give up. teruih aku masok mengadap balik tv kesayangan. kembali menonton kimora. lebih kurang 10minit pun aby mai la. bertempuk tampar bersenda gurau. aku pun pegi besiap.

untuk baju dan tudung, ungu menjadi pilihan hati -----------------
ringkaskan cerita, siap semua, tunggu bas dan bas pun sampai, kami naik bus free taktau pasaipa padahal tak kenai pun konduktor bus tu maybe sebab kami cun sangat kot wallahualam, pastu sampai lepak kat McD makan mcflurry then 25minit kemudian syafiq panggil pi library dan kami pun pi & dalilos dah sampai.

kat library aku buat kerja sekolah maths. lepastu online kat handphone syafiq. tetiba pakkob mai buat muka suci dia bawak buku punyala banyak tapi 1 apa pun dia tak buat. baru aku tau budak syed omar macam ni rupanya. okay abaikan. besembang tak ingat dunia dengan syafiq, pakkob, dalila & aby. aku tak sangka pakkob yang muka blur tu boleh tahan jugak kelolo tapi semestinya tak boleh lawan mattop. hahaha. yang pastinya gelak dia hodoh. hehe.

ringkaskan cerita kerol pun mai dan macam biasa kerol & aby dok meja asing asing. memandangkan aku, dalilos, pakkob & syafiq dah tak ketahuan punca dok kat library, kami memutuskan untuk keluaq makan sebab perut aku & pakkob memang tahap lapaq gila. so kami lenggang kangkung masok cp jumpak may dan mattop, naik atas pi food court dan order makanan.

sementara nak tunggu makanan sampai, aku & dalilos pi popular. nak survey novel kononnya. aku cari novel baru Ain Maisarah, JUTAWAN GEDIK tapi takdak. ada novel baru Lily Haslina Nasir - Akukah Cinderella Itu & Aku, Dia dan Drama Queen. Farihah Iskandar pun ada buku baru --- Suria & Spek Mata. habeh survey kami pun pi food court. fulahmak jumpak MAMA tu. serious cering gila nasib baik meja jauh. kalau dak aku taktau la. hahaa.

ringkas lagi kami makan sambil sembang. syafiq, pakkob ngan mattop berpadu tenaga buat lawak sampai dalilos tesemboq ayaq. lepas habis makan pi popular, beli novel dan sekali lagi jumpak mama. hahaha. dan jumpak aby. sekejap jaa.

kembali ke library. besembang ja kami. satu meja sepatutnya 4 orang tapi kami tarik kerusi sebab syafiq tadak tempat. lepastu ada la sorang makcik guard yang tengah period kat library tu halau syafiq. sesuka hati sesedap rasa laki dia ja kata kami bising. aku tak penah pulak jumpak makcik sepulun sampai tera tu. kesian syafiq. -,-

bila bengang dah menguasai kami pun blah. plan nak minum minum kat Pak Hainan. ha kat sini bebas nak sembang jerit sampai tera mana sapa pun tak halang. sembang tak ingat dunia. mattop buat lawak macam apa lagi. dahla blur boleh buat lawak pulak -,- redha ja aku dengan dia. hahaha.

aku bersama syafiq herman masa mattop tengah melilau cari may dan pakkob. nampak muka penat aku tu? kes gelak terlampau + over + berlebihan. hehehe..


pasangan bahagia Dalila Athirah dan Faris Yaccob. mamat ni muka bajet suci tapi gelak macam pa lagi. hahahaha. nampak tu ayaq mahai. vanilla oreo. punyala payah nak buat ayaq ni ambik masa lebih kurang sejam nak tunggu. hahaha

selesai melepak di Pak Hainan, naik atas jumpak aby. bincang pasai cemana nak balik. aby mengikut kata KA dia, naik bus. aku pun taktau pasaipa tapi KA dia buat muka sekupang bila aku tarik aby jauh jauh. then dia jumpak syafiq herman. fulahmak tersirap darah aku. yang mattop berbahagia sembang ngan pakkob. cepat sungguh jadi best friend forever depa tu. selesai kami pun blah sebab rasa kurang senang dengan reaksi muka dan jelingan padu KA. takpala nak buat cemana. aku tetap sayang aby. hehehe..

sementara nak tunggu bapak kesayangan dalilos kami naik tingkat atas sekali. jumpak la satu group ni sebijik macam Kg Dot Com. yang pompuan tejerit sana sini dok lari ligan balak dia. ingat apa ni tempat shooting filem mak bapak depa punya. gedik. sangat kekampungan. biasala budak budak baru nak UP. -,-

then balik. April ni plan nak keluaq lagi celebrate birthday syafiq & pakkob. kalau ada rezeki boleh heret sekali arep. Final Destination, here we come..

*macam budak tak sedaq diri tahun ni PMR kira nak berjoli ja*
sekian.

2 komen di sini:

Luqman Harith said...

syoq baca blog hang.
tetapi, aku sebagai pemilik blog satu lima|15.
malas macam ulaq makan 3ekoq unta nak update -,-

sitisilminaizzan said...

mestila syok blog aku kan sempoi. hang tk habaq pun aku tau dah.
sebagai pengunjung setia blog lime belaih hang tu, aku mengeluh ja tengok hang tk update blog. hee :P

Post a Comment