CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 21, 2011

make me smile, baby!

wooot wooot weeeee~

gambar header baru, layout baru, background pun baru, fresh! hahaha. aku pun dah jemu tengok layout burung hantu tu. tambah lagi orang lain. sesekali pilih layout & background berbunga-bunga, comel jugak. sedap mata aku memandang. hehhe.

okay. esok ialah harinya. setelah sekian lama aku menunggu. KHURAFAT! nantikan kedatanganku. dengarlah jeritan batinku. lihatlah muka terkejutku yang teramat buruk. pandanglah aku yang duduk bersila di atas kerusi, sambil menutup muka dan jantung berdebar-debar. HAHAHA:)

okay actually taktau nak tuleh apa. hari ni aku hanya menghabiskan sisa cuti di rumah. tersangatlah boring. rutin cuti, basuh kasut sekolah, buat kerja sekolah dan siap apa apa yang patut pasai sekolah. tengok HBO pun tadak apa yang mengancam sangat kecuali cerita New York Minute yang entah ke berapa kali aku tengok. hehe. syok sebab Mary Kate dengan Ashley Olsen belakon, favourite aku tu. comel gila depa. dahla twins. muka sebijik serupa semacam. kaya pulak. waduh. tobat tiap-tiap hari depa shopping kan?



weeh, rutin hari jumaat, mesti balik kampung. adoi, ternyata balik tiap tiap minggu pun bosan jugak. lepas makan malam aku tak ketahuan punca nak buat apa. takkan nak menyibuk abah sembang dengan paksu. tu orang tua punya conversation, aku tak reti. anak paksu pun, yang sulung 16, lelaki. gabai lah, nak sembang apa dengan dia, lagila aku tak reti. yang second, 13, perempuan. budak tu pemalu. bongsu berapa tahun taktau. bodohlah kalau aku boleh begosip dengan budak kecik -,-

mai la rumah aku esok kalau nak tengok dua anak dara ber-make -over. haha sapa lagi kalau bukan aku & aby. *woot, mampus aku kalau ada orang mai sungguh* hahaha.

okay got to go. nak bersiap then balek kampung. ada sapa sapa nak kirim salam kat anak paksu aku yang berumur enam belas tahun tu? hehehe. ohh ya, dia sekolah voka jalan stadium. saja nak habaq.

byebye:)

0 komen di sini:

Post a Comment