CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 29, 2010

farewell to November, welcome to December.

well well well readers, rajin yah singgah blog aku. :)

hari ini hari Selasa, 30 November 2010. esok dah 1 Disember 2010. huiyo! sebulan ja lagi sekolah nak bukak dah. dan aku akan masuk sekolah sebagai seorang peajar tingkatan tiga dan yang paling mengerikan aku ialah CALON PMR 2011. aku pun taktau nak describe macam mana rasanya. syok? boleh tahan. takut? pun boleh tahan. paling tepat sekali, NGERI. hahahaha.

mengikut perancangan aku, bulan November yang indah lagi permai ni aku nak habiskan untuk bersuka suki dan sibuk bekerja sajaa. bulan Disember pulak aku nak start revision form 1 dan form 2. form 3 pun aku selak lah sikit, kot2 paham kaan. aku nak buat macam ni pun sebab cik bulat kata, "Kena start buat revision dah cuti ni. PMR dalam a few months saja lagi." peh aku tabik kat cik bulat.

agak gementar bila aku pikiaq dalam sebulan nak masuk sekolah dah, pagi pulak. rasa lain. yalah dah 2 tahun aku sekolah petang. tambah pulak aku tengok muka cikgu2 pagi kat keat hwa tu semua pakat LOI sajaa, harem tak senyum langsung. kot la nak senyum, bagi segak sikit.

agak agak sapa laa nak tecampak dok kelaih lain pulak taun depan? last year, DALILOS terdampar keseorangan di kelas 1A1. this year, aby pulak terbaling kat kelas 2A1. taun depan? mintak2 bukan aku. dah genap dua tahun aku satu kelas dengan syaza & khadijah. mesti rasa pelik kalau lain kelas. whatever it is memang kena redha sajaa, tarik nafas panjang2, aku dah tak boleh nak mengada ngada, hahahahaha malu cek kalau tak dapat 8A.

well, kalau dah farewell to november welcome to december, maknanya tak lama lagi aku akan pencen. hahahaa. entah bila pulak nak jumpa kak nurul, abang sham, abang amin, abang awie, kak tasha, mama dan semua warga pekerja kat KOPITIAM tuu. I will miss them badly ;( tapi yang paling aku rindu mestila kak nurul & abg sham. diorang kan pekerja abah, work together gether. hahahaha ayat stai apa tu.

Sekolah Menengah Jenis Kebangsaan Keat Hwa, I'm coming.

Penilaian Menengah Rendah, wait for me.

KOPITIAM, I will miss you. What a sweet memory ;'(

3 komen di sini:

Muhamad Afiff Aiman said...

tahniah! den ucapkan kek eseh, mogo-mogo eseh masok koleh yg eseh nak masok, den tak nak cakap banyak, den nak cakap tahniah yo... [pak meon]

sitisilminaizzan said...

kak eseh?

Muhamad Afiff Aiman said...

ni bahaso nogori laa...
kek eseh makne nye kat u...

Post a Comment