CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 10, 2010

sudah siap akhirnya. i love you cupcake :)

haaa tudia. setelah berhempas pulas sampai bengong sudah otak aku dan dalila, akhirnya aku agak berpuas hati dengan blog aku. cukupla setakat ni dulu. nanti bila aku dah expert, macam macam aku akan tambah. kepada member member kamceng aku yang ada blog, jangan lupa FOLLOW yeah. maklumlah aku ni masih bertatih dalam hal blog. sekarang ni pukul 1.06 am, aku sanggup korbankan masa aku untuk buat homework yang BERDUYUN TIBAAA (sengau sengau!) semata mata nak melayan blog dan juga facebook (urus bab reunion).

aku akan masukkan entri baru setiap hari, insyaAllah tu pun kalau ada masa. buat masa sekarang aku agak sibuk menguruskan hal reunion yang akan diadakan pada 27november. otak aku semakin bengong bila pikiaq bab pelajaran yang semakin merosot, bab ex aku yang nak kat aku balek dan bab cintan cintun yang akan datang. nasib baek aku ada member member yang sentiasa buat aku gelak tak ingat dunia akhirat, at least kuranglah tension. i love you all <3 <3 <3

                                                setakat ni dulu, bye semua :)

2 komen di sini:

Afif Aiman said...

aih, cam kenal je awek ni...

sitisilminaizzan said...

eh eh eh, macam kenal je mamat nih...

Post a Comment