CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 25, 2011

It Is Killing Me -,-

*assalamualaikum*

berada di rumah sepanjang hari ini pada penghulu segala hari iaitu Jumaat yang indah lagi permai, ternyata tak seindah mana. tersangatlah membosankan. dah jemu mata tengok HBO, cinemax, star movies & E asyik ulang tayang cerita yang sama. nasiblah mtv sentiasa memahami. sebab itu mtv sentiasa dekat di hati. sama jugak dengan Kimora Life In The Fab Lane. ada saja cerita baru. tak ulang pon. KLS fabulous!

okay berbalik kepada rutin hari jumaat yang dilakukan setiap minggu kecuali last week (ada masalah peribadi yang rasanya tak patut untuk aku kongsikan), balik kampung. fewit! rindu paksu, maksu, ummi, umaimah, maklang (HAHAHAHA) dan juga ehem ehem..apan. eh takla. tak rindu pooon. mampus awek dia serang aku nanti. rindu nak makan nasik kat sana. rindu nak berlawak tahap pecah perut dengan paksu. rindu suara ummi jerit yang boleh peningkan kepala. rindu tengok maklang walaupun kadang kadag aku kesian tengok keadaan dia macam tu. rindu nak lepak bawah rumah, sembang bohong dengan adik & kak ngah. rindu nak layan Ustaz Amirul kat ruang tamu paksu yang maha luas!

seriously..walaupun minggu lepas saja aku tak balik kampung. I MISS THEM!

jom ikut aku balik kampung. dijamin one hundred percent, best. dengan masakan maksu yang mampu menaikkan berat badan aku ni secara mendadak. memang the best!

yeah, berkenaan kondisi kesihatan aku. lengan semakin pulih. aku dah tak demam. dah takdak pening yang singgah kat kepala sederhana besar ni. hehehe.. bahu kiri aku pulak buat hal. naik benjol macam mana taktau. tapi takdak la sebesar kepala shrek. kecil saja.. still buruk. kanan elok saja. entah apa masalah bahu aku pun taktau. malas nak ambik pusing. dah jenuh aku sapu segala minyak gamat, angin, serai, cap kapak. biarlah. bukan ada orang nak nampak pun, aku saja :)

kebanyakan sekolah tengah exam ataupun dah habeh exam. seperti biasa keat hwa suka buat last minit. exam betul betul sebelum cuti sekolah. bermakna, Ujian Bulanan Mac aku merangkap ujian pertama untuk tahun 2011 akan diadakan pada 8 Mac ini. apa benda yang aku rasa? entah.. takut ada, steady pun ada. pressure pun ada. apalah agaknya result aku nanti. kalau menurun, risiko sangat tinggi. kemungkinan besar nenda akan tarik balik segala kemudahan iaitu handphone, laptop, novel dan tv. bermakna aku tak boleh texting, blogging, reading & tengok KLS. fuhh, tekanan tekanan.

got to go first. nak bersiap jumpa paksu.

see you soon.

0 komen di sini:

Post a Comment