CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

silmina. shopaholic. novels. eating. talking.

nama diberi siti silmina 'izzan. dikurniakan minat untuk membeli belah. dianugerahi hobi membaca novel. masa diluangkan bersama makanan. aktiviti kegemaran ialah ber-pot-pet :)

Followers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 24, 2011

LEMAK!

pendek ja entri kali ni. sebab gigih nak masuk entri walaupun lagi lima belas minit nak keluar.

firstly, kerja sekolah tak siap lagi dan malam ni tusyen. so konklusinya malam ni aku tidoq lewat. hehe. takpaa, ada orang dah siap sedia menawarkan bakti dengan penuh taat setia. secondly, kelmarin merentas desa tapi cuma latihan, sejauh 3.5km. aku ingatkan 5km tapi aku tersalah dengaq informasi. lari pukul 4.30 petang, cuaca panas gila time tu. okay aku tak lari cuma jalan sambil texting, cakap tepon, dengaq lagu, menyanyi & gelak bersama senior yang toek. boleh tahan la sakit kaki, al maklumlah aku tak biasa. tapi dah jalan sejauh 3.5km harapnya ada lemak yang sudah dibakar. wooot, bukan senang nak kembali ke zaman berat badan aku 40kg! waduhai 5kg. payahnya nak turun -,-

okay bye.

0 komen di sini:

Post a Comment